Who is watching me... :)

środa, 20 kwietnia 2016

Tereska

Choć niechronologicznie, dziś przedstawiam Wam "Tereskę". Wczoraj do późnych godzin nocnych kończyłam pracę nad ostatnimi szczegółami kreacji jaką dla niej wymyśliłam. Ta lalka jest w nieco innej stylistyce niż poprzednie oraz zastosowałam kilka odmiennych rozwiązań konstrukcyjnych. Terenia ma rozchylone usta, widoczne górne "jedynki", ruchome stawy barków i bioder. Dzianinowa sukienka jest dziergana ręcznie na drutach, zrobiłam dla niej parasolkę, torebkę, botki i resztę. Muszę powiedzieć że praca nad lakami wciąż daje mi dużo satysfakcji i radochy. :)
Pozdrawiam wiosennie! :)))












7 komentarzy:

  1. Tereska to bardzo sympatyczna dziewczynka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna, nie mogę wyjść z podziwu jak piękne postacie potrafisz wyczarować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno Cię nie odwiedzałam Aniu, a tu taka śliczna panna czeka na komplement. Bardzo mi się podoba pomysł z zębiskami :-) Każda buźka jedyna w swoim rodzaju. Jak mi się przypomni kogo mi Terenia przypomina, to dam znać.
    Jak zawsze mistrzostwo świata Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zębusie cudne, kobietko masz złote ręce :**

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna! aż chce się załować "Cześć Tereska"!

    OdpowiedzUsuń