Who is watching me... :)

środa, 9 marca 2016

Wracam...

Podjęłam decyzję o powrocie na stare śmieci. Na dzień dzisiejszy rezygnuję z lalkowego bloga na rzecz tego- misz-maszowego. Po pierwsze nie jestem w stanie równocześnie ogarniać tych obu miejsc. Po drugie to co tworzę jest dość czasochłonne, często po prostu nie mam siły na ogarnianie kilku swoich stron, prowadzenia fanpage, facebooka,etsy itp. No i kwestia samych prac- w tej chwili głównie zajmuję się lalkami artystycznymi różnej maści, oprawą  całościową itd. Tak więc miałabym do pokazania sporo, bo lalka to kreacja postaci wraz z detalami, garderobą i akcesoriami. Od czasu do czasu popełniam jakąś robótkę z okolicznych dziedzin, więc tu mogłabym również je zaprezentować, tak jak to dawniej bywało. No i powód niemniej ważny o ile nie najważniejszy - otrzymuję wiadomości że mnie można mnie dobrze zlokalizować odkąd na lalkowym blogu głównie się pojawiam, że wciąż istnieje zainteresowane moimi pracami grono odbiorców, więc wracam. Tyle w temacie - postaram się dziś jeszcze napisać posta i przedstawić prace, których tu nie prezentowałam - miłego odbioru życzę. 

10 komentarzy:

  1. Ja się bardzo cieszę, z Twojej decyzji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam Cię łapałam gdzie sie dało ;) Ale może faktycznie lepiej w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ze wracasz
    Pozdrawiam i powodzenia życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ze wracasz
    Pozdrawiam i powodzenia życzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, bardzo się cieszę, że tu wracasz. Chyba jestem staromodna a Ciebie po prostu polubiłam.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobra decyzja !!! Ciesze się!
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak patrzę i mnie tu nie ma. No nieprawdopodobne! Zatem melduję się na powrót na starych ale jakże lubianych śmieciach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze, że wróciłaś, bo już myślałam, że zamknęłaś bloga na amen...

    OdpowiedzUsuń