Who is watching me... :)

czwartek, 17 marca 2016

jegomość kot

Jak wspominałam eksperymentuję z lalkami runowymi. Wymyśliłam kocią hybrydę - postać bajkową łączącą w sobie cechy ludzkie i zwierzęce. Do tej pory powołałam na świat trzy osobniki tego gatunku. Kocica powstała jako pierwsza i miała premierę na drugim blogu i na  facebooku, (na którym niestety(?!), najszybciej udaje mi się nowości prezentować. Kota jegomościa na blogu nie było zatem oto on w całym majestacie, hehe... A w zanadrzu jeszcze jedna, ale... "o tem potem" ;)




















9 komentarzy:

  1. Genialny, podziwiam za zdolności ii mistrzowskie wykonanie, ale i za wyobraźnię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalio, bardzo mi miło.:)

      Usuń
  2. KOT KOT KOT !!!!!!! cudowny dandys :) niesamowity jest :) Znowu jestem oniemiała z zachwytu !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie następny... bo już jest. ;)

      Usuń
  3. Majstersztyk w najlepszym wydaniu. Podziwiam Twoje zdolności, indywidualność i wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, jest mi niezwykle miło że tak mnie odbierasz Krófko. :*

      Usuń
  4. Kot jak to kot - prawdziwa indywidualność !
    Wspaniały !!!
    Ręką mistrzyni stworzony !!!
    Pozdrawiam serdecznie Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś Mistrzyni z dużej litery.Jestem kotem wręcz zauroczona, nie mogę się napatrzeć.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kocie lalki są GENIALNE, obejrzałam i markizę, co za detal - jak zawsze wszystko dopracowane do ostatniego piórka i guziczka. Zadziwiające i unikatowe, masz WIELKI TALENT ANIU!

    OdpowiedzUsuń