Who is watching me... :)

czwartek, 18 czerwca 2015

a imię jej: Dobrowieść

Postanowiłam posta napisać "za ciosem", tzn. jednoczesnie z publikacją na FB, ponieważ jak doświadczenie mówi, jeśli tego nie zrobię od ręki - zaległości mam. Wynika to głownie z tego, że niecom przyślepa babka i do pisania posta na blogu zasiadam przy stacjonarnym komputerze- tzn. przy dużym monitorze. Na co dzień używam lapka, do szybkiej komunikacji, komentowania itp. Więc dziś postanowiłam pozostawić wpis na blogu bez ociągania.
Zatem przedstawiam moją kolejną lalę kolekcjonerską, (mam jeszcze dwie wykonane w całości, jednak muszą poczekać na odpowiednią oprawę i stylizację). Ta oto, inspirowana stylem wschodnich Słowian dedykowana jest kobiecie o wielkim sercu, pasji i talencie, Ani Jaroszewicz-Supruniuk. Zajrzyjcie proszę, na jej blog - o tematyce historycznej oraz kostiumologii. Zatem przedstawiam Wam dziewczynę o słowiańskim imieniu "Dobrowieść" czyli tę, która dobre wieści przynosi i dobre życie wiedzie. :)  
sygnatura: DOBROWIEŚĆ - 43cm - (HD-15'08)  










9 komentarzy:

  1. Wspaniała! Nieustannie podziwiam Twoją dbałość o najdrobniejszy szczegół!
    Niech jej się wiedzie u nowej właścicielki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję za przemiły komentarz i kolejne odwiedziny. :) "Dobra", trafiła najlepiej jak mogła, o to jestem spokojna . :)

      Usuń
  2. Pierwsza mysl "idzie dziewcze na lake lniane plotno wybielic".Jestem pod wrazeniem,cos naprawde godne nazwy REKODZIELO.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i zapraszam. :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja ci ona i tylko moja:-))))). Aniu dziękuję ci Dobrowieść, moją magiczną lalę, która niczym talizman, przybyła w bardzo symbolicznym dla mnie momencie:-))). Jest doskonała, i wyjątkowa pod każdym względem:-))))). Moja kochana:-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, Twoja niesamowita Osoba powiodła mnie ku Dobrowieści, to ja dziękuję że jesteś!!! <3

      Usuń
  5. Miałam niezmierną przyjemność oglądania każdego szczegółu , lalka przecudna, oryginalna, mnie ta stylizacja przywiodła na myśl bohaterkę "Starej baśni".Aniu podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu, jak mi miło. :) Staram się zadbać o każdy szczegół,to prawda, czuję się spełniona kiedy czytam taki komentarz jak ten od Ciebie. Dziękuję raz jeszcze i zapraszam na blog o tematyce czysto lalkowej, jeśli masz ochotę.

      Usuń