Who is watching me... :)

czwartek, 5 lutego 2015

in progres...

Tako rzecze anya.es: "jestem w toku i amoku". ;) Czyli praca wre, "lepię" lale, próbuję swoich sił, mierzę się z techniką, coś tam kombinuję po swojemu , jak zwykle...  Proces tworzenia lali artystycznej pokochałam miłością od pierwszego wejrzenia, pozostaję przy nadziei że będzie to miłość odwzajemniona i spełniona (kiedyś...)
Tymczasem pracuję nad kolejną postacią. Ponieważ jest to niezwykle czaso- i pracochłonne, przedstawiam zdjęcia z etapów powstawania, bo do finału droga daleka...  Na ostatniej fotce prezentuje się również "maleństwo"- tyłem- (ok.27 cm), laleczka którą mam gotową, ale musi cierpliwie poczekać na "odpowiednią scenerię", czyli bardziej sprzyjające okoliczności przyrody, aby wykonać sesję zdjęciową. Zapewne będzie to możliwe dopiero w marcu i jak wszystko dobrze pójdzie, będzie to tzw. przyjemne z pożytecznym, oby...
 Serdeczności i "miłego odbioru" życzę mym bywalcom. :) 













29 komentarzy:

  1. To już jest mistrzostwo. Podziwiam każdy milimetr. bo precyzja niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za tak miłe słowa. :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się niesamowicie piękny elf! Nieustająco podziwiam Twoje prace i nie mogę się doczekać, aż nam go pokażesz w całości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, właśnie nad kończynami ślęczę, do końca jeszcze sporo zostało, ale systematycznie posuwam się do przodu. :)

      Usuń
  4. Oj kusisz, kusisz ... już nie mogę się doczekać tej dziewczynki z wiankiem i w białej sukience...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Będzie sesja całości, bo to specyficzna dość stylizacja. ;)

      Usuń
  5. Jest sliczny ... piękne hobby jestem godna podziwu, że można coś tak fajnego zrobić . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać tak miło słowa, dziękuję. :)

      Usuń
  6. Jestem pod wielkim wrażeniem :) Wszystko zapowiada się rewelacyjnie już jestem ciekawa tej sesji zdjęciowej.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sesja w marcu, jak zapowiedziałam - zabieram małą na urlop. ;)

      Usuń
  7. Twoje ręce czarują. Czego się nie tkniesz to cudo powstaje. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem pod wrażeniem i życzę pwoodzenia

    OdpowiedzUsuń
  9. Looks like they will become beautiful "forest fairies" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. They remind me of forest fairies, too, however, when it comes to the bigger one, I'm considering finding a different stylization for her :)

      Usuń
  10. Za co się nie chwycisz- czarujesz prawdziwie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Buziunia laleczki wyszła Ci cudnie. Czekam na dalsze etapy jestem bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dalsze etapy na warsztacie. :)

      Usuń
  12. Elf z małą anielicą.
    Cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest.... ;)
      Dzięki bardzo. :)

      Usuń
  13. Jestem zachwycona Elfikiem !!!!! Czekam z utęsknieniem na następny post !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do następnego lalkowego posta zapewne chwila dłuższa minie, ale się staram. :)

      Usuń
  14. Czapeczka prześliczna i buziak - słodziak, a stopa w tej gotowej mnie dosłownie rozanieliła! Wyczekuję prezentacji ukończonej pracy...

    OdpowiedzUsuń