Who is watching me... :)

czwartek, 19 lutego 2015

Flora...

Pozwólcie że Wam przedstawię, oto: Flora. Nawet udało mi się złapać dziś promyk przedwiosennego słonka, więc mogę od razu pokazać jak laleczka się prezentuje w całości. Jestem ciekawa Waszej opinii. :) Flora mierzy 43cm i jest moją trzecią samodzielnie wykonaną modelowaną lalką kolekcjonerską. Garderobę stanowi ręcznie dziergany golfik oraz bezrękawnik z elementami tzw. freeform crochet, spódniczka z tafty, filcowane na mokro buciki, kwiatowa przepaska do włosów ( lub pasek w przypadku drugiej stylizacji), dodatkowa spinka, rajstopki. O bieliźnie nie wspominam... ;) 
 Pozdrowienia ślę wraz z Florą na dobrą wróżbę i zapowiedź wiosny, nam nadzieję. :)




17 komentarzy:

  1. Ja wiedziałam, że ona będzie piękna, ale nie sądziłam, ze aż tak! NIESAMOWITA!!! Wygląda, jakby była zrobiona na zamówienie teatru lalek :) Aż nie do wiary, że to dopiero Twoja trzecia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dziękuję za tak miłe słowa! Chęci do pracy przyrastają kiedy czyta się taki komentarz, wielkie dzięki. :)

      Usuń
  2. She is very beautiful and love the purple crown and feather in her hand!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna! i kolory piękne! a ta burza włosów niesamowita! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu. :) Kolory całkiem "moje" a burza włosów hmmm, jak powiedziała moja córcia: "niech choć jedna w rodzinie ma bujne. ", więc takie ma. ;)

      Usuń
  4. Ojojoj cudna. Kobieto jesteś WIELKA. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janeczko, bardzo dziękuję za komplement. :)

      Usuń
  5. Aniu, śliczna jest! Przypomina mi z buzi trochę moich synów - perkate nosy i takie usteczka - darzyć więc ją będę ogromnym sentymentem. Mistrzostwo swiata - kolejne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu. Niesamowite jak wiele emocji towarzyszy rzeźbieniu główki - buziak zawsze pozostaje niespodzianką.

      Usuń
  6. Flora zgodnie ze swym imieniem - wspaniale
    się prezentuje wśród roślinności - urokliwa!

    OdpowiedzUsuń