Who is watching me... :)

środa, 31 grudnia 2014

niech się dzieje, nowe idzie....


Bez zbędnych wstępów: w temacie kasowania bloga wiele zostało powiedziane, skomentowane, przegadane. Dziękuję Wam za wyrażenie swoich opinii i przedstawienia stanowiska. Specjalne podziękowania do kieruję do Penelopy - dziękuję za zrozumienie kochana. Powtórzę raz  jeszcze: dziękuję Wam za wsparcie i pozytywny zastrzyk wiary, że to co robię ma jakiś sens.
Dziś wpadam z najlepszymi życzeniami w okresie Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku.
Na nowy rok pojawiam się z mym najmłodszym dziecięciem - lalką artystyczną. Zapewne nowe przedsięwzięcie, szlifowanie warsztatu i ćwiczenie nowych technik - zajmie mi sporo czasu, ale, jak ja to lubię! :) Stawanie przed nowymi wyzwaniami i stawianie sobie poprzeczki na możliwie wysokim poziomie - to moje żywioły. :) Prognozuję zatem że w najbliższym czasie na blogu pt. "tu anya.es art" rozgoszczą się laleczki mniej lub bardziej udane. Zainteresowanych tematem serdecznie zapraszam. Choć się nie zastrzegam że pozostanę przy jednej i tylko jednej dziedzinie ;) Więcej, zapewne nie, więc jeśli sił i chęci starczy - zapraszam na rękodzielnicze wypady wraz ze mną. :)

Do siego roku życzy Mania i Ania! :)


18 komentarzy:

  1. Aniu cieszę się bardzo, że zostajesz. Najlepszego w Nowym Roku, zapału, nowych projektów i optymizmu. Buziaki. Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz mnie na pewno - ten rodzaj lalek ogromnie mnie ciągnie :)
    Na pewno będe tu częstym gościem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna Mania,
    Aniu Nowy Rok 2015 niech przyniesie Tobie same piękne i dobre dni,

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się bardzo z takiego obrotu sprawy :))
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze rozumiem Twoje rozterki, ale bardzo cieszę się, że zostajesz :)
    Niech ten nadchodzący rok przyniesie Ci potwierdzenie że, podjęłaś słuszną decyzję :)
    Wzruszyłam się jak zobaczyłam swojego aniołka...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna lala :D I życzę w nowym roku dużo pogody ducha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekna lalunia :) Aniu szczesliwego Nowego Roku!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Samych serdeczności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego na ten Nowy Rok 2015 Zdrowia, szczęścia i wszelkiej pomyślności:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego, wielu twórczych chwil w Nowym Roku. Jeśli chodzi o zanikanie bloga z poprzedniego posta, Aniu zaglądam do Ciebie, czy robisz sutasz, czy lale, czy frywolitkowe cuda. Będę zaglądać cokolwiek innego będziesz tworzyć. Jest tyle ciepła i dobra w Twoich wpisach, że przychodzę się tu po prostu ogrzać:) Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Tobie, Mani i następnym Maniom życzę wszystkiego, co najlepsze !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2015 !!!
    Wielu wspaniałych twórczych chwil !!!
    Cieszę się, że nas nie opuszczasz !!!!!!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  13. Ucieszyła mnie Twoja decyzja o dalszym prowadzeniu bloga, zaglądam tu często i cieszę się ,oglądając piękne prace ,które tu właśnie prezentujesz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Trafiłam tu z bloga Penelopy, chcąc sprawdzić co to za zamieszanie i już wiem, że zostanę na dłużej. Jeśli mogłabym tylko wyrazic jeszcze swoje skromne zdanie w sprawie komentarzy jako czytelnik i obserwator różnych blogów, to powiem tyle, że chętniej komentuje się w miejscach, gdzie autor odpowiada na komentarz. Ja wtedy wiem, że go interesuje moja opinia, że ją przeczytał i zadał sobie trud odpowiedzenia na nią, chocby to była tylko zwykła "uśmiechnięta buźka" i nic więcej. Nie wiem, czy każdy czytelnik tak ma, ale np dla mnie to jest dość istotne, taki kontakt z autorem bloga. Choć oczywiście wiem, że przysparza to blogerom dodatkowej pracy i tym bardziej ich za to cenię. Pozdrawiam i życzę wielu nowych pomysłów w 2015 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja powracam po dłuższej przerwie i cieszę się że będę mogła podziwiac Twoje prace. Lala przecuuuudowna!!!! Zazdroszczę talentu:)

    OdpowiedzUsuń