Who is watching me... :)

poniedziałek, 10 listopada 2014

druga odsłona...

Skrzacik w odsłonie pt "Jestem Ekolożką". Laleczka z urody płeć ma nieprzypisaną, nawet jak przygotowywałam drugi komplet garderoby, myślałam że chłopiec mi się wyłoni... Jednak nie, dla mnie to dziewczynka - ekolożka, kocha zwierzątka i aktualnie opiekuje się jeżykiem. ;) Jak wspomniałam, to lala z poprzedniego posta. Kto ma ochotę, obejrzy jak ubranko zmienić może charakter zabawki i tym samym dowolność kreowania postaci. W temacie lalek muszę się sprężyć i pokazać ciuszki w szczegółach oraz proces powstawania ciałka, takie mam założenia, postaram się sprostać. Poza tym jestem mocno zaangażowana w WOŚP'owy projekt pt. "NON OMNIS MORIAR" jest to pierwszy sutaszowy "Wędraś" z tragiczną historią w tle... TU możecie poczytać o akcji. Za kilka dni obiecuję post i fotki mojej cząstki, więc zapraszam już dziś, zaglądajcie i bywajcie zdrowo. :)










8 komentarzy:

  1. Jaki cudny skrzacik :) Podziwiam! Kawał dobrej roboty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu dawno mnie u ciebie nie było, wybacz, oglądałam twoje wszystkie lalki , są niesamowite, cudne i gdybym była nie co młodsza to taką bym chciała mieć, niesamowicie ciepłe w odbiorze.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, lala cudo. Podoba mi się w każdej wersji. Działaj dalej na lalkarskim poletku, świetnie Ci to wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjadło mi mój komentarz? Może i dobrze, bo miałam czas na przeczytanie o projekcie WOŚP. Piękna idea, szkoda dziewczyny - taka młoda.
    PS. Płeć krasnala dla mnie nieistotna, swetra zazdroszczę i jeżyka też. A najfajniejsze ma włosy a'la pojechany Wiking.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lalka piękna, to nie ulega wątpliwości, ale w ten sweterek to równe mistrzostwo :)
    Sam bym chciała taki mieć.
    Pozdrowienia ślę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna a i sweterek to tez mistrzowska robota!!!! Podziwiam niezmiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A Skrzacika to ja przeoczyłam, bardzo mi wstyd ale już nadrabiam zaległości ;-)
    Tylko norki mu brakuje ;-)
    Buziaki A

    OdpowiedzUsuń
  8. Mordeczkę ma cudowną! taką do całowania ;)

    OdpowiedzUsuń