Who is watching me... :)

piątek, 18 lipca 2014

geneza




 Jako się rzekło, dziś geneza powstania "motylopodobnego" tudzież "muchy". Podstawą był ceramiczny kaboszon, który wraz z kilkoma nie mniej urokliwymi, został mi sprezentowany w zabawie na "fejsie". Z miejsca pojawiła się chęć wykorzystania owego. Popatrzyłam, pomacałam, dałam się ponieść fantazji, o ile nie wizji szalonego twórcy, hihi. Kaboszonek został obszyty koralikami, dodałam cyrkonię. Skrzydełka wykonałam haftem 3D z użyciem pięknie cieniowanej  wstążki Shibori Silk + troszkę ręcznego haftu i koralików. Jako zwieńczenie projektu, na brzegach pojawił się haft , (do wykonania tego niewielkiego fragmentu użyłam 5 kolorów przędzy). Tak miej więcej wyglądała praca nad owadzim stworem. Dziękuję. :)



11 komentarzy:

  1. Całym sercem podziwiam mistrza i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam ,jest przepiękna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfekcyjne wykonanie :) tworzysz małe cuda.

    OdpowiedzUsuń
  4. oryginalne i genialne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Aniu, skradłaś moje serce....znowu! Robisz niesamowite, niepowtarzalne, małe arcydzieła. Pięknie układa się ten jedwab - muszę podkraść pomysł do broszek, robiłam z atłasu, ale to nie było to....;-) Cudnie łączysz techniki, chyba nigdy nie przestanę podziwiać twojego warsztatu i mistrzostwa (dla mnie niedoścignionego). Uściski gorące!

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, ROBAL!!! Kocham robale wszelkie :) Przepiękny jest i taki... "multitechniczny", trochę tego trochę owego, eksperymenty z materią na ciele biżuteryjnym ;) Cudo!
    Trafiłam tu dzięki bestyjeczce (dzięki bestyjeczko) po nitce-tasiemce shibori do kłębka ;), wcześniej tu byłam kilka razy ale bloger jakoś nie chciał mnie dodać... ale dziś się udało i będziesz mieć wierną obserwatorkę, pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity! Zawsze gdy tu zaglądam czuję się jakbym trafiła do krainy wróżek, wszystko wygląda jak stworzone z pajęczej sieci, mgiełki, kropli rosy i skrzydełek motyli, piękne, jedyne w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń