Who is watching me... :)

wtorek, 13 maja 2014

sezon...
















... Ślubny w pełni. Moja propozycja na dopełnienie kreacji Panny Młodej to diadem, przepaska do włosów wykonana koronką frywolitkową + szpilki. Myślę że na okoliczność I Komunii powstaną podobne stroiki - dla Panienki nieco młodszej. :) W tym przypadku przygotowałam wersję w bieli oraz ecru- tak "do wyboru , do koloru" ... ;) Fotografowanie owej przestrzennej i filigranowej formy, przerosło moje umiejętności (i oczekiwania !).Tłumaczenie że w realu wyglądają owe "inaczej", lepiej po prostu- nie ma sensu i nie powinnam w ogóle tak pisać, ale nijak nie poradziłam sobie z ofoceniem koronek...  Poza tym, marzy mi się sesja na osobie, w plenerze lub studiu, taka jakie widuję u niektórych Twórców. Ehh, marzyć pozostaje mi a Wam życzę przyjemnego w odbiorze obrazka , mam nadzieję... ;) 







9 komentarzy:

  1. Oh, this does look like a dream, and will be beautiful when worn. Love the stick pins too! Everything is just perfect!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie! Wianek ecru po prostu mnie ściął z nóg. Piękne to wszystko, a dodatkowo dla mnie to sztuka z górnej półki.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow!!!!!!!!!!!!!!!
    cuuuudoooo

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu , twoje wszystkie prace sa profesjonalne art. sa piekne.
    Aniu ,dzialaj i pukaj, czy inna forma kontaktu, zrob pokaz swoich prac , i zobaczysz ze ktos zainteresuje sie serio, czego zycze ci szczerze. Ja kocham akcesoria z friwolitek , sa przepiekne -nie wazny kolor, pamietaj ogloszenia sa b. wazne, tutaj tez, czy na fb, ale to jeszcze malo, pisz do redakcji czasopism/ zagranicznych rowniez / , wszedzie tam , gdzie moga cie zobaczyc, tzn, twoj kunszt, zycze ci sukcesow !!!, pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace! pozdrawiam :)
    koralikowyszlak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń