Who is watching me... :)

środa, 9 kwietnia 2014

"Mysterious Garden - Calisii"






























Dziś premiera nowego tworka. Muszę powiedzieć że z wielką przyjemnością oddawałam się twórczej pracy nad "Mysterious Garden - Calisii". Po raz kolejny zastosowałam niestandardowe połączenia technik, tak sądzę - nie widziałam takiej kombinacji wcześniej w każdym razie. Jednak u mnie "miks do oporu" to norma, więc tym razem mamy takie oto efekty eksperymentowania , jak na przedstawionych niżej fotkach. I w tym momencie mój dobry humor się kończy: zaczynałam pracę nad kompletem w świetnym nastroju, wypoczęta z nową energią, zapominając niemal o przebytej trudnej operacji, kiedy się skiepściło krótko mówiąc. Szczędząc Wam szczegółów, mam trudny czas, nic związanego ze zdrowiem, ale "witki mi opadły" . Pozostaje przeczekać z nadzieją na lepsze jutro. Serdeczności! :) Przyjemnego oglądania - dzięki za każde słówko pozostawione w tym miejscu.





17 komentarzy:

  1. Wow !!! Szczena mi opadła!!! Wszystko taaaakie dopracowane. I każdy szczegół powala dokładnością i precyzją. Piękne! I mam nadzieje ze przeczekanie da rezultaty

    OdpowiedzUsuń
  2. O MAMO ale CUDO ! No takiej kombinacji to w życiu nie widziałam, niesamowite połaczenie, a przy tym piekne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny , śliczny , cudny ......
    Jest po prostu łał
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki żeby wszystko było dobrze. Biżuterię podziwiam całym sercem, bo i ja kocham łączenie technik. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! Jak zawsze :-)
    Samych pozytywnych myśli życzę i dużo zdrowia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. obłędnie oryginalne i przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Another piece well done beautiful art work!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyjątkowej urody zestaw !!!!!! Lubię do Ciebie zaglądać, bo tak pięknych połączeń nie widziałam chyba nigdzie!!!
    Wszystkiego dobrego , pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze zastanawiam się, czym jeszcze możesz zaskoczyć i zawsze Ci się udaje. Niezwykle piękne połączenie technik i widać ogrom pracy. Wszystkoego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna,nietuzinkowa biżuteria.Jestem pod ogromnym wrażeniem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu to jest prawdziwie tajemniczy ogród piękna, komplet jest mistyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. p.s ten "puchaty haft" co to takiego?

    OdpowiedzUsuń
  13. Some how I missed this beautiful post and so glad I scrolled down further to see you talent really has not bounds! the translation is hinting you are not well and hope you will feel better soon, your creativity has not been effected by this and that is good for all who visit this wonderful sight! hugs from Carollyn :)

    OdpowiedzUsuń