Who is watching me... :)

wtorek, 25 marca 2014

czyli...

... wszystko jasne w kwestii wyższości bloggera nad face bookiem. :D  Dziękuję za odwiedziny i przemiłe oraz rzeczowe komentarze. Rzeczywiście na blogu można dać upust emocjom, wygadać się, "powywnętrzać" itp. Tak jak Janeczka pisze! :) A do Janeczki jak wiadomo, wpada się na robótkę , coś pysznego i pożytecznego. :) Tam są prawdziwe emocje i pogaduchy, więc biorę się za bloga i przyrzekam "że cię nie opuszczę aż do..." hihihi ;)
Dziś kilka frezowanych jajeczek mam dla Odwiedzających oraz chwalę się malowanymi niteczkami. Zatem debiut w temacie farbowanej jedwabnej 100% przędzy zaliczony! Muszę powiedzieć że jestem w pełni usatysfakcjonowana efektami. Tym samym pozyskałam pastelowe odcienie nici, które już wykorzystuję do tworzenia nowości. Serdeczności ślę! :*



























12 komentarzy:

  1. blog jest o wiele wiele lepszy niż facebook :) i moim zdaniem nie powinno się poddawać w ogóle pod dyskusję tej kwestii :)
    A Twoje dzieła są mega!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne jajeczka, z klimatem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło się tu wpada. Potrafisz zaskoczyć i zainspirować. Piękne jaja. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne jajka :) zazdroszczę (w sensie pozytywnym) cierpliwości i dokładności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjne jaja , najpiękniejsze dla mnie te ażurowe , to dopiero jest kunszt !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu Twoje jajeczka są jedyne w swoim rodzaju !
    Farbowanki wyszły wspaniale !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. unos trabajos maravillosos, originales, alucinantes,felicidades

    OdpowiedzUsuń
  8. Królewskie jaja :) Bardzo podobają mi się te w brązach

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisanki z dwóch różnych bajek... bardzo pięknych bajek.
    A niteczek farbowania Ci zazdroszczę. U mnie wciaz na liście do zrobienia ;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. jajeczka fantastyczne!!! szczególnie to białe mi się podoba i już widzę, że powstają kolejne piękności z nowych nitek :)

    OdpowiedzUsuń