Who is watching me... :)

środa, 11 grudnia 2013

niechronologicznie

 W porządku niechronololicznym  pokazuję to co wytworzyłam "tymy ręcamy". ;) Oj, jak trudno "wskoczyć" ponownie na tory blogoswery! Jeszcze wciąż uwikłana  w sprawy zdrowotne, ciężko mi zapanować nad systematycznymi wpisami, lecz nie oznacza to że nie tworzę! Wręcz przeciwnie można rzec: wróciłam do dziergania, frywolitkuję sporo, sutaszki szyję i owszem , nawet wzięłam się za szycie i wyszywanie. Za to kiepsko mi idzie robienie dokumentacji, ponieważ komputer stacjonarny przeszedł generalny remont a na lapku mam nowe oprogramowanie, ( i na stacjonarnym również po naprawie), więc rozgryźć co jak hula - odkładam na czas bliżej nieokreślony w przestrzeni. Zatem dziś pokażę Wam, to co udało mi się sfotografować. Oto "powrót ptasiora" czyli koczyki sutaszowe z piórkami ozdobnymi, sporo frywolitki na odwrocie - to moja propozycja na karnawał.
Serdeczności! :*











16 komentarzy:

  1. Stęskniłam się za Twoimi cudeńkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. It helps with creativity to go from one thing to another, and from the looks of things you do great with that! Nice job!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona Twoimi "ptasiorami" ,są przecudne !!! Pozdrawiam i życzę zdrowia !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest na czym oko zawiesić!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, CUDA... przepiękne są... Szczególnie dwie ostatnie pary... Kolory genialne... Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje kolczyki z piórkami są najpiękniejsze na świecie. Tylko na sylwestra? Nosiłabym je codziennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są:) Bardzo lekko wyglądają i do tego te kolory!:)) Genialne, jak zwykle:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne!!! Jak ja dawno kolczyków nie nosiłam!!! A tutaj takie cuda!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta kolorystyka mnie powaliła na kolana, coś bajecznie pięknego!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne, kolorystyka piór i całość jest niesamowita, dawno mnie u ciebie nie było ale jak zwykle nie rozczarowałam się, cudne prace.Pozdrawiam i życzę ci spokojnych ,pełnych ciepła rodzinnego Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne sa !!!!
    Zdrowych i pogodnych Swiat!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. To są dzieła sztuki :)
    Wspaniałe - wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń