Who is watching me... :)

czwartek, 21 listopada 2013

wracam...

...do normy, mam nadzieję... ;)
Minął już ponad miesiąc od mojego pobytu w szpitalu i operacji. Czuję się bardzo dobrze, na ile to możliwe. W każdym razie staram się nie narzekać, zapominać o bólu i niedogodnościach, iść do przodu, kontynuować leczenie i ... wio! :)
Podczas leczenia i rekonwalescencji bynajmniej nie porzuciłam robótkowania- przeciwnie, do szpitala wybrałam się uzbrojona po zęby "zagłuszaczami"" tudzież innymi "zapomnijoszpitalnychwarunkach" akcesoriami, co zobaczyć można na załączonym obrazku. Efekty szpitalnych prac ręcznych, (oprócz frywolitkowych gwazdeczek, które również wysupłane , jednak nie sfotografowane), poniżej.
Ponadto, u mnie pracowicie, to taka terapia, znana maniaczkom robótkowym. Co oznacza że najprawdopodobniej w najbliższych dniach napiszę jeszcze kilka postów. Mam nadzieję że wpadniecie do mnie?! ;)
Buziaki dla miłych "Oglądaczy", dzięki za pozostawione słówko komentarza - jakże mi tego brakowało!...








13 komentarzy:

  1. przede wszystkim życzę zdrówka...
    a biżuteria przecudna

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolczyki, fantastycznie łączysz techniki! :) naprawdę są cudne!
    pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, pięknie tutaj. Nowości gustowne i urokliwe. Serdecznie pozdrawiam i zdrowia życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. you are great at fiber arts love your stuff!

    OdpowiedzUsuń
  5. zdrówka i zdrówka , a wytwory śliczności >!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknidełka powstały. Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że jesteś :-)
    Zdrowia życzę cały mikołajowy worek!!!
    A kolczyki jak zwykle zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolczyki! Nie wiem, które ładniejsze! :) Wracaj szybko do zdrowia! - życzę Ci tego z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolczyki przecudne. Stęskniłam się za cudami które można tu podziwiać. Dobrze wiedzieć że będą się znów pojawiać. Zdrowia życząc pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne prace, życzę szybkiego powrotu do zdrowia i twórczego okresu rekonwalescencji domowej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń