Who is watching me... :)

wtorek, 8 października 2013

wydziergane...

... z przyjemnością. :) Muszę powiedzieć, że fantastycznie się dzierga z fajnych włóczek i że fantastycznie jest wracać do "starych dobrych czasów". :) W moim przypadku robótki na drutach czy też szydełku, to specyficzny powrót do przeszłości, wszak za szydełko chwyciłam w  wieku lat 5, przebierać "w prawo i w lewo"zaczęłam również niewiele później... ;) A że czym "skorupka za młodu nasiąknie"... tym się od czasu do czasu przydaje nabyta umiejętność.:)
Serdeczności. :)
p.s. sklep z fantastyczną włóczką do wyboru do koloru - to oczywiście "e-dziewiarka"







. :) 

10 komentarzy:

  1. Świetne dzierganki. Hi, hi ja tez właśnie wróciłam do korzeni i drutuję. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Janeczko.:* Miłego "obcowania" życzę. :)

      Usuń
  2. you have such a talent for knitting and always enjoy seeing the items you have made!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow!!!Jaki piękny sweter! Jesteś genialna! Jest nieziemski! Kolor, wzór, forma! Ja taki chcę!!!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowite wszystko co wydziergałaś!!!! serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe, masz sporo talentów

    OdpowiedzUsuń
  6. robisz piękne rzeczy:) zapraszam na moją stronę: www.amudelq.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Szydełko, druty, sutasz...........mamy wiele wspólnego. Może po za tym, że ja nadal się uczę ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń