Who is watching me... :)

czwartek, 29 sierpnia 2013

wrzucik na szybko


Dziś totalny misz-masz u mnie: 

Ozdobna spinka do włosów komplet z kolczykami "Helena" - frywolitka z metalizowanych oraz bawełnianych nici + sutasz - w czerni. 
Druga propozycja na dziś to kolczyki wykonane w prezencie dla mojej 1000 fanki na facebookowym profilu. Można mnie odwiedzić, zapraszam TU 
Oraz najnowsze twory, kolczyki "Caryca". Sporo haftu koralikami, frywolitka i sutasz. 
Pozdrawiam serdecznie i... do zobaczenia, mam nadzieję wkrótce. :*





12 komentarzy:

  1. No piękny ten Twój wrzucik :D Czarny komplet jest olśniewający :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te czarne przepiękne!!!
    Cała reszta oczywiście też :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie piękne! Najbardziej zachwycił mnie ten ostatni! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. always nice to see your beautiful work it is inspiring to see you creativity!

    OdpowiedzUsuń
  5. te sutaszowe kolczyki to mistrzostwo są wspaniałe, ja idę się uczyć tego cuda w następnym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten komplecik ze spinką po prostu jest zachwycający.
    Pokłony dla Mistrzyni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki ze złotego sutaszu (z zielonym oczkiem) - przepiękne! Majestatyczne i delikatne zarazem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Barokowe cudeńka Aniu, szczególnie te ostatnie z zielonym oczkiem! Powalające!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne prace, szczególnie wpadły mi w oko te fioletowo-turkusowe <3

    OdpowiedzUsuń