Who is watching me... :)

piątek, 5 lipca 2013

wakacyjna sesja






Nasz wypad nad jezioro Niesłysz, (woj. Lubuskie), wykorzystałam do cyknięcia mini sesji mej biżuterii z udziałem młodszej latorośli. Marta wcale nie chciała pozować a już na pewno nie publikować! ;) Ale co tam, matka może się wyłamać i zrobić po swojemu?! ;) Zdjęcia obecne również na moim fanpage,u i wiem już, sądząc po zamieszczonych komentarzach, że fajnie  zobaczyć jak biżuteria prezentuje się na "osobie", choćby ze względu na  proporcje. To prawda, fotki nawet w zestawieniu z dłonią np. nie zawsze dają wyobrażenie jak "na człowieku" biżu się prezentuje. Zatem, miłego oglądania. :)





15 komentarzy:

  1. Biżuteria zyskuje... Jeszcze ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu,dziękuję za opinię, to dla mnie cenna uwaga. :*

      Usuń
  2. Kolczyki są niesamowite, świetnie sie prezentują urzekły mnie tak samo jak komplecik z 3 zdjęcia - cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. A beautiful model highlights a piece of art.
    A good weekend!
    Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż dziwne, że Twoja córka nie chciała pozować do zdjęć... Toż to urodzona fotomodelka!!
    Mama pewnie dumna z pociechy :)
    A biżu jak zawsze niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  6. Córka piękna, biżuteria cudna a Niesłysz.... ma nadzieję wkrótce tam dotrzeć...moje rodzinne strony♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze: Twoja Córka jest śliczna!
    Po drugie: pozuje jak prawdziwa modelka!
    Po trzecie: rzeczywiście lepiej widać jak prezentuje się cudnie Twoja biżuteria!
    Po czwarte: nie wiedziałam, że kolczyki z piórami są tak duże/długie - cudne!
    Po piąte: byłaś w moich stronach :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sesja i piękna biżuteria !

    Ten komplet ze zdjęcia nr 3 jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wielkim wrażeniem i biżuterii i oczywiście modelki !!! Przepiękne !!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia. Biżuteria fajnie się prezentuje na modelce, bo rzeczywiście nawet gdy biżuteria jest prezentowana na dłoni, to ciężko jest czasem uzmysłowić sobie wielkość :)

    Jezioro Niesłysz, dobrze znam ;) Dawno już tam nie byłam, ale jako dziecko, bardzo często tam jeździłam z rodzicami i starszą siostrą.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała biżuteria, nie tylko ta ale i z poprzednich postów. Piękności tworzysz :)
    Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  12. urodziwego potomka- gratuluję
    a biżutki- śliczne

    OdpowiedzUsuń
  13. te pierzaste kolczyki są boskie!

    OdpowiedzUsuń