Who is watching me... :)

czwartek, 11 lipca 2013

w bieli


















Nie byłabym sobą gdybym poprzestała na dotychczasowych rozwiązaniach... Jestem chyba  wiecznym poszukiwaczem! ;)  Kto u mnie bywa, wie doskonale że lubię niekonwencjonalnie łączyć, smakować nowe materiały oraz techniki. Tym razem postanowiłam stworzyć kolekcję sutaszowego haftu łączonego z frywolitką. Ten miks u mnie to norma, jasna sprawa, lecz tym razem frywolitki miało być dużo! No i jest. :) Komplet z założenia - ślubny - sutasz  na frywolitkowym puszku się pyszni. Jak Wam się podoba?


25 komentarzy:

  1. O rany! ale cudo!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna ta biel - moja synowa to by chyba spała w takim kompleciku -śliczne , pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  3. Do tego biała prosta suknia i wystarczy by być piękną!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pracochłonna i dopracowana w każdym calu biżuteria! Podziwiam Pani umiejętności i kreatywność. Piękny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  5. Brak słów,piękne.Chyba może byc marzeniem każdej kobiety do ślubu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny! Ta frywolitka jak puch wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Totalny opad szczeny... Anya jesteś mistrzynią w tych poszukiwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu! Brak słów. Komplet G E N I A L N Y!!! Frywolitka wygląda jak mięciutka, puchowa podusia. Magiczne połączenie. Zaglądam do Ciebie regularnie, choć rzadko zostawiam komentarze. Ale teraz musiałam! :) C U D O!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały, wygląda wręcz pysznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana jest uroczy i życzę Ci długiej kolejki panien młodych chętnych do tego zestawu- jest boski.
    Sama bym taki komplet założyła do ślubu...ale już mam ten dzień za sobą!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowności stworzyłaś!!! Poszukiwania w Twoim przypadku owocują przepiękną, wysmakowaną biżuterią!!! Gratuluję pomysłów i ich wykonania!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu komplecik przepiękny !!!
    Tradycyjnie cuda stworzyłaś !!!
    Zachwycona jestem niezmiennie ;-)
    Pozdrawiam Agieszka

    OdpowiedzUsuń
  13. jak sie podoba????
    BARDZO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Skojarzył mi się z wielką watą cukrową:) Komplet jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny, jednak sprawia wrażenie pewnej ciężkości, masywności

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne połączenie! :) dodawanie różnych technik daje czasem niespodziewane efekty - Tobie wyszło to naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny i efektowny komplet ślubny :) Tak na marginesie, uwielbiam Twoją frywolitkę w połączeniu z sutaszem właśnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zjawiskowy komplecik! Łącząc sutasz z frywolitką, nadałaś mu puszystości i lekkości :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przecudne są Twoje sutasze, a te połączone z frywolitką to już mistrzostwo świata! Serdecznie gratuluję!!!Opadła mi szczęka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń