Who is watching me... :)

poniedziałek, 17 czerwca 2013

wymianka raz jeszcze












Wymiankowy komplet,(kolczyki + pierścionek x dwa),wzór wybrany wg życzenia Asi. Miały być kolczyki pasujące do letniej kreacji w kolorach mandarynki i zieleni. Do tego pierścionek, nie mogłam się zdecydować jaki ma być , czy zielono- mandarynkowy, czy może na odwrót? ;) Dostałam wolną rękę na wykonanie tej ozdoby, więc powstały dwie wersje, kolory w nieco innej konfiguracji i taki efekt oto.  Kolczyki w identycznej formie jak zrobione wcześniej 3 pary.  Dla przypomnienia: były już w tonacji żurawinowo-śmietankowej, następnie moje ulubione(!) wrzosowo - zielonej, ostanie na wymiankę "fejsową" : turkusowo - ecru- złote, a teraz mandarynka z miętą. Zatem odkrywania jak kolor zastosowany w tym samym wzorze wpływa na ogólny look sutaszowej biżuterii, ciąg dalszy. Buźka! :)







8 komentarzy:

  1. Niesamowity komplecik, super kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę wszystkim twoim wymiankom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co prawda kolory wcale nie moje ... jak wiesz ale sama konstrukcja i pomysł ekstra !!!
    O wykonaniu już nie wspomnę, bo nie może być inaczej niż zawsze !
    Kochana moc buziaków posyłam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny komplet :) kolczyki obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny komplet - ciekawe kolory!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś niesamowita, znów podziwiam:-0

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity komplet! Matko, jak Ty to robisz i wymyślasz?! Cudo! Wzór kojarzy mi się ze starożytnymi inkami. Piękne, piękne i jeszcze raz piękne!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjny komplet, a ta kolorystyka cudna i rzadko spotykana

    OdpowiedzUsuń