Who is watching me... :)

piątek, 17 maja 2013

wymiankowe


 Te kolczyki zrobiłam na wymiankę fejsową. "Trafiła mi się" modelka-właścicielka że hej! :) Wczoraj zaprezentowane oficjalne w wymiankowej grupie, dziś mają swą premierę na blogu. Chyba się spodobały- przynajmniej ubrane przez Martę do zdjęcia, czyli choć raz noszone były już, hihi, więc u mnie pojawiło się wielkie: uffff!  Wymiankowe niespodzianki robione są zawsze trochę na wyczucie, troszkę przy pomocy tzw. "preferków" - doza niepewności czy się spodobają towarzyszy nieodłącznie, lecz zabawa przy okazji jest przednia. Ja na swoją czekam, więc emocje w fazie wzrostu. ;)


12 komentarzy:

  1. cudne !!!! serdecznosci Aniu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolczyki, a zdjęcie na modelce-właścicielce - genialne!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kolczyki, a zdjęcie modelki z kolczykami - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. maravillosos,que color mas bonito.

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie, właścicielka zachwycona, od razu widać, ja bym skakała z radości!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne! Uwielbiam sutaszowe kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonale pasują do typu urody modelki, śliczne jak wszystko co wychodzi z Twojej pracowni, gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudne i oryginalne kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka niesamowita kolorystyka - morze, plaża i ciepło - to czuję:-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj-pozdrawiam i podziwiam.Miły ten Twój blog.Fantastyczne prace-rozgoszczę się na dłużej.W wolnej chwili zapraszam w odwiedzinki.Jola

    OdpowiedzUsuń
  11. tak piekne że nie mogłyby się nie spodobać

    OdpowiedzUsuń