Who is watching me... :)

czwartek, 16 maja 2013

chwalić się...

... dziś będę, tak jest! ;)  W zeszłym roku dostałam zaproszenie do zaprezentowania  swoich prac w książce o technice haftu sutasz autorstwa Anety Valious,( miłośniczkom sutaszu pewnie doskonale znanej). Nie chwaliłam się, bo nie miałam pojęcia czy moje prace zostaną zakwalifikowane do druku. Wybrano dwie.:) Od rana się cieszę bo, dziś (a właściwie,wczoraj, jest już nowy dzień, kiedy to piszę!),otrzymałam egzemplarz na własność. Książka wydana przez Lark Jewerly&Beading to swoisty elementarz sutaszowej biżuterii. Znajdziecie tu 30 projektów o zróżnicowanym stopniu trudności wykonania - jest z czego wybierać. :) Wydana w j. angielskim, opisy dość proste i mnóstwo fotografii zapewne ułatwi odbiór nawet dla nieanglojęzycznych. Swoją drogą, być może doczekamy się przekładu na nasz język?   Sutasz w Polsce trzyma się dzielnie, we wstępie gdzie zamieszczony jest rys historyczny, autorzy podkreślają  że szczególnie w Polsce i Francji sutasz przeżywa swój renesans odrodzony w biżuterii. Moje prace, znajdują się  w rozdziale "Gallery" jako inspiracja dla odbiorców. Znalazłam się w doborowym towarzystwie, miło że z Polski jest nas dwie, obok mnie : Aurus- Jadwiga Betley. Naszyjnik prezentowany w wydawnictwie jest moją własnością,co widać na załączonym obrazku - czyli foto pt. "czarownica w swej dziupli siedzi"... ;) No i ptasie kolce - czyli prace charakterystyczne dla mnie.
A na koniec, zapowiadałam wczoraj: naramienniki nowe uszyte takie oto. :)
p.s. znowu dzień po dniu post... ciekawe kto wpadnie dziś? Z resztą post o książce może niezbyt będzie cieszył się Waszą uwagą, bo od rana trąbię o tym na fejsie... hihi... Więc ci którzy "fejsowi" są, już miłe słówko podesłali- dziękuję serdecznie tym samym. :*. Nie można być pazernym na komplementy bez końca, o nie... ;)))




 






21 komentarzy:

  1. gratuluję, zasłuzyłaś sobie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam zaglądam co dzień - uzależniłam się ;-)
    I gratuluję najmocniej jak mogę! Jest czego!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesz się Dziewczyno, to Twój wielki dzień i wielki sukces. Szczerze Ci gratuluję bo robisz piękne rzeczy. Ja się zajmuję czymś innym, ale Twoja biżuteria szalenie mi się podoba. Szkoda, że to są tak drogie egzemplarze, ale wiem ile to kosztuje pracy.Moje marzenie, może kiedyś ktoś mi kupi- warto czekać!
    A wolnych chwilach zapraszam do mnie, pa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję z całego serca!! Jesteś prawdziwą artystką i należy Ci się. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowy naszyjnik i cuudowne kolczyki ;) Lubię połączenie piór z sutaszem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje prace są naprawdę piękne, więc świetnie że trafią do szerszej publiczności, mam nadzieje że książka zostanie przetłumaczona na polski było by miło :)
    Gratuluję Aniu

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie gratuluję :) zdecydowanie zasłużyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Z całego serca gratuluję, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje bardzo ale to bardzo serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że tak piękne prace mogą znieść całe mnóstwo komplementów. Są jak najbardziej zasłużone.
    Gratuluję serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te naszyjniki to mistrzostwo Świata! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu gratuluję publikacji, pięknie wydane:-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! W pełni zasłużone wyróżnienie! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje, chyląc głowę przed niezwykłym talentem... Niesamowicie Łączysz ze sobą różne techniki i materiały... Twoje prace są przepiękne i co nie mniej ważne bardzo charakterystyczne... Pozdrawiam sedrecznie mając skromną nadzieję że w wolnej chwili Rzucisz fachowym okiem na moje tworki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie Twoje wyroby są genialne! Już wcześniej podobały mi się sutaszowe wyroby, ale teraz te Twoje dzieła sztuki mną zawładnęły! :) Mam ogromną chęć coś u Ciebie zamówić, ale nie mogę się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie Twoje wyroby są genialne! Już wcześniej podobały mi się sutaszowe wyroby, ale teraz te Twoje dzieła sztuki mną zawładnęły! :) Mam ogromną chęć coś u Ciebie zamówić, ale nie mogę się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń