Who is watching me... :)

wtorek, 14 maja 2013

alternatywa...

Alternatywa dla osób,(kobiet głównie, hihi), które nie noszą biżuterii lub chcą po prostu  mieć coś oryginalnego, przykuwającego uwagę - zatem uszyłam zdobne naramienniki. Przyznam że "pomysł na" siedział mi w głowie jakieś pół roku, ale nie mogłam zabrać się za realizację. Za to jak już się zabrałam, wykonałam kilka par i szyję kolejną . ;) Więc niewykluczone że jeszcze od czasu do czasu pomęczę Was epoletami mojego autorstwa. Chyba wraca moda na dodatki militarne. W stylu "glamour"oczywiście,  podobnie jak rzecz się miała w niezapomnianych latach 80... ehhh, lata mojej młodości...  Parę dni temu obejrzałam po latach "Purple Rain" z Princem w roli główniej. Boszzzz, ta stylistyka, makijaże, nie do wiary(!) - lata 80 pełne kiczu w modzie - muzycznie fajne bardzo- do dziś hiciory trzymają się mocno. :)
Dzięki za odwiedziny i słowo komentarza. :*







13 komentarzy:

  1. Rewelacja! Świetny pomysł i cudowne kolory, bardzo fajne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły pomysł. A mi na myśl o latach 80 przychodzi do głowy Dynastia, Alexis - ta dopiero się nosiła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że niezły pomysł! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo inspirujące.... Ja epolety miałam przy bluzce studniówkowej :-) Szkoła, do której chodziłam wymagała długich czarnych spódnic i białych bluzek na tym balu. Ale nie przewidzieli fantazji dziewczyn z naszej klasy.
    Była biała bluzka? Była, a że z epoletami ... no cóż.... Przecież nie było zakazu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł i piękne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna alternatywa :) Bardzo piekne te naramienniki. Naprawde fajny pomysl! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny pomysł! :D rzeczywiście bardzo alternatywne, ale na pewno będą się podobać :) a lata 80-te zawsze warte przypomnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe! Wspaniała ozdoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł i wykonanie:-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Aneczko śwetny pomysł na dodatek np. do już oldshool'owej marynarki:-)))
    Bardzo mi się podoba połączenie aplikacji sutaszu z taśmą ozdobną:-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wooooow! Ależ orgyginalne i nowatorskie! Super!

    OdpowiedzUsuń