Who is watching me... :)

środa, 24 kwietnia 2013

wisior jest...

Oto zapowiadany wczoraj naszyjnik. Jak widać udało mi się skończyć pracę nad delikwentem. Fajne te guziorki bardzo. :) Dla zainteresowanych powiem że dostępne są również przez internet w "Kadoro". Mam jeszcze kilka do zagospodarowania,ale jeśli nastąpi tzw."wysyp" prac z owym elementem, odłożę je na bliżej nieokreślone "kiedyśtam" ... ;) Tymczasem prezentuję zapowiadany wisior.
 P.S. Ciekawe komu będzie się chciało wpaść do mnie dzień po dniu? ;)







19 komentarzy:

  1. U Ciebie jak zwykle perfekcja i piękna bizuteria. Ciągle muszę się powtarzać, ale nic mądrzejszego nie wymyślę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności. Do Ciebie lubię zaglądać nawet kilka razy dziennie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutnie przecudowne, nigdy się nie nazachwycam sutaszem, zwłaszcza że ta technika jest dla mnie nie do opanowania ;)

    Zapraszam do mnie:http://maladiemal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się chciało i chce :-D
    Jak już wpadłam w blogowy świat - to po same uszy!
    Naszyjnik wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny, magiczny i elegancki zarazem wisior :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och !!! Jak ja ślipia wybałuszam na te Twoje wisiorki... Śliczny !!! Zastanawiałam się najpierw jaki to kamień, a potem przeczytałam, że przysłowiowy "guzik z pętelką " :))

    OdpowiedzUsuń
  7. No, no, no.... Powiem Ci, ze bardzo ciekawie to wyszło...Guziołek świetny... Co tu dużo pisać... Świetna praca po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. SUPER! Bardzo mi się podoba, jest taki orientalny :) Kojarzy mi się z Bliskim Wschodem, z zapachem kadzideł i daktyli :)
    Świetnie wkomponował się ten guzik - dzięki że podzieliłaś się z Nami informacją, gdzie można się w takie cudo zaopatrzyć :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak widzisz wiele osób wpada dzień po dniu :) Ja też sobie tej przyjemności nie odmawiam :) Cudo- jak zawsze u Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O mamo, jaki piękny!! Wspaniałe kolory, piękna forma, jestem pełna zachwytu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Doskonałość w każdym calu!!! Jego uroda powala na kolana !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorystyka i kompozycja jak z epoki wiktoriańskiej, dostojność na każdym kroku:-))). Wspaniale dobrałaś "resztę" do kaboszonu:-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Szalenie efektowny!A ten metalowy element u góry - woow świetnie go dobrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjny jest ten wisior!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudny! Taki indyjski :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny naszyjnik! Ma w sobie "to coś" , uwielbiam połączenie metalu w delikatnych pracach z koralikami i sutaszem:)))

    OdpowiedzUsuń