Who is watching me... :)

wtorek, 23 kwietnia 2013

glamour:"esmeralda"


 Na wzór i podobieństwo kolczyków-klasyków, w kolorach pastel + rubin, które pokazałam 10 kwietnia - uszyłam te oto: "Esmeralda" w stylu glamour. Wsam raz na wiosenno-letni lans! ;) Tymczasem siedzę sobie nad kaboszonem ze szklanego guzika który zakupiła mi córka we wrocławskim sklepie z akcesoriami. Pewnie osoby zainteresowane haftem sutaszem wiedzą jakie guziki mam na myśli(?!), bo jest na nie ostatnimi czasy, szał niemożliwy. ;) Wcale mnie to nie dziwi , bo guziki są naprawę piękne: szklane, tłoczone, warstwowo naadane metaliczne kolory dają fantastycznie wrażenie. Niebawem pokażę wisior z użyciem tego elementu, bo już finał,mam nadzieję, szczęśliwy- widać! ;)







9 komentarzy:

  1. Fajne i nie wiem które mi się bardziej podobają:) Czekam z niecierpliwością na ten wisior, szczerze mówiąc nie mam pojęcia o jakie guziki chodzi, dlatego moja ciekawość jest jeszcze większa:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne są te kolczyki, maja niezwykły urok i są bardzo eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawa forma, świetnie uszyte zawijasy w niezwykły kształt :) i kolory super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu uwielbiam u Ciebie te wyczucie formy przy projektach typu glamour - wszystko jest tak dostojne i eleganckie:-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kolczyki. Ich kształt przypomina mi po trochu węża. Kolorki cudne! Jestem ciekawa tego naszyjnika z tajemniczym guzikiem, bo nie wiem czy to jest "to", o czym myślę :)Jeśli tak, to może się skuszę na takie tajemnicze guziki, tyle, że nie mieszkam we Wrocławiu.
    Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne - szczególnie turkusowe - polubiłam jakiś czas temu ten kolor :-)

    OdpowiedzUsuń