Who is watching me... :)

poniedziałek, 7 stycznia 2013

a w nowym roku...


 ... wykluło się to oto. ;) Najpierw były kolczyki: trochę metalizowanego sutaszu w energetycznych kolorach, który mnie inspiruje i pobudza do działania + tradycyjny w niebieskościach. Kolczyki wyszły na tyle zadowalająco(!?), że postanowiłam uszyć do kompletu wisior w tej samej stylistyce. Rewers prawie w całości maskowany frywolitką, tak że są fajne: ażurowe, prześwitujące, dyndające oraz połyskujące. Czyli tak jak lubimy najbardziej myślę!? To samo tyczy się naszyjnika. Nic, tylko się lansować! ;) Miłego oglądania - pozdrawiam wszystkich, którzy zechcą tu wpaść. Buziaki!:)







18 komentarzy:

  1. Popatrzę się jeszcze chwilę na te energetyzujące żywe barwy...może mnie obudzą z dzisiejszego letargu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny komplecik, niestandardowy, zwłaszcza te długie bugle w wisiorze ciągną oko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "ale śliczne"! powiedziałam na głos, na co weszła moja mama i zapytała "co takie śliczne?":) Ten komplet jest po prostu boski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplecik przecudny !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne się to to wykluło ;-)
    Bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Cię.... te ażurki! Polubiłam bardzo, bardzo mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Święte słowa - nic tylko wyruszyć w nich na
    lans :) Piękny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplet, takie energetyzujące kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu komplet jest bajkowy, piękny kolorystycznie:-)). Taki lekki w klimacie Narni:-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie dopasowane kolory i te kształy super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze jestem pelna zachwytu!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Komplet cudownie energetyzujący :) Piękny i taki "cieplutki" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny komplet, aż trudno drzwi oderwać!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastisch! Ich bin Ihr Follower geworden.
    Natalie

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak sobie oglądam twoje cuda i zastanawiam sie, czy nie miałabyś może ochoty na małą wymianke, bo gorąco zapragnęłam cudnych kolczyków z piórami i może jakiegoś wisiora- bo ten mnie zachwycił!! :)

    OdpowiedzUsuń