Who is watching me... :)

wtorek, 4 grudnia 2012

work

Zarobiona jestem panie po pachy... Jarmark za pasem , trzeba przygotować nowości, więc działam wieczory i nocki,(ranki oraz poranki wykluczone z wiadomych powodów- śpię w tym czasie). Oto część z tego co wydziubałam:
Dwa metalowce z miedzi, mosiądzu oraz frywolitki. Serducho na wośpową akcję- serce haftowane na jedwabiu + sutasz. Oraz sutaszowe kolce z turkusami







Do miłego- dziękuję wszystkim którzy tu wpadają i słówko zostawiają. :) Duża buźka!:*

15 komentarzy:

  1. Serducha bardzo ładne. Uwielbiam Twoją frywolitkę w połączeniu z sutaszem! :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te serducho jest piękne :) Wydziubałaś normalnie dzieło sztuki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Serce skradło moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu masz niespożytą energię twórczą,podaruj mnie troszkę..tak bardzo nic mi się nie chce.
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  5. These are so beautiful! How are they made? I'm going to start learning Polish so I can read your blog!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miedziaczki mają to coś;) Koła z frywolitką są po prostu niesamowite, nieoczywiste i takie delikatne dzięki frywolitce. Cudo po prostu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiekne Aniu wszystko!!!!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne biżuty, podziwiam różnorodność pomysłów, technik, super !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Frywolitka jest niesamowita... A takie serducho pierwszy raz widzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle cudowności pokazujesz:D

    OdpowiedzUsuń
  11. i tuoi lavori sono tutti belli , mi piacciono molto gli orecchini in soutache e poi le uova traforate , ma cos'é attorno ai buchi colla , se ti va mi rispondi? www.metalfimo2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Anusia, frywoliki połączone z tarczami miedzianymi mnie oszołomiły - genialny przkaz surowości i delikatności za razem!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Serduszkowo - w moim klimacie :-)

    Pozdrawiam serdecznie
    Ola

    P.S. Chciałam tylko przekazać, że ainuin1 to ja - teraz Lexie's Art - od wczoraj mam także swojego bloga...
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń