Who is watching me... :)

środa, 12 grudnia 2012

na szybcioira

Dziś na szybciora, jako się rzekło, to co mam obfocone i co trafiło w dobre ręce już...  ;) Oto co przygotowałam dla mojej Wylosowanki w  facebook'owej "wymiance mikołajowej". Zgodnie z "preferkami" "mojej" - rządziły brąze , beże, ciepła kolorystyka w jesiennym klimacie. Przygotowałam dla Moniki wisior z agatem w owadziej formie oraz bransoletkę - szydełkowy sznur koralikowy.Muszę powiedzieć i pochwialić się swoim prezentem przy okazji- otrzymałam absolutnie cuuuudowne  kolczyki. :) Wymianka wniosła bardzo dużo pozytywnej energii w ten przedświąteczno-mikołajowy czas. Codziennie podziwiamy moc fantastycznych podarków! :) Tak oto materializują się wirtualne znajomości. Fajnie bardzo! :D
p.s. Zapraszam do Zamku Książ pod Wałbrzychem w ten weekend (15-16 grudnia) ,na "Jarmark Świąteczny" organizowany przez nasze miasto- anya.es - obecna ze swymi "duperelkami"! :) Do zobaczyska! :)






9 komentarzy:

  1. No po prostu skandal ! Jak można robić coś tak niewyobrażalnie pięknego ! xD Piękności :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Same śliczności. A na jarmark chyba pojadę, żeby obejrzeć Ciebie i Twoje rękoczyny na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne!!!pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten wisior przypomina mi takiego dużego żuka! ;-) I bardzo mi się podoba - szczególnie pomysł na "kończynki" :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anusia piękne, naprawdę zrobiłaś od serca - obdarowana chyba wymięknie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie bez zmian :) Praca wre na okrągło i kolejne klejnoty powstają i cieszą oko :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie tu wszystko jest przepiękne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń