Who is watching me... :)

wtorek, 18 grudnia 2012

czas przedświąteczny...

Witajcie. :) Może w ten czas przedświąteczny zechcecie wpaść do mnie na chwilkę? :) Moja propozycja na dziś to bransoleta z aplikacją z sutaszu na eco skórze. Musiałam spróbować tego typu biżutka wykonać, szalenie podobają mi się prace w tym stylu . :) Metalowy wkład wewnątrz, na rewersie można poszaleć do woli: sutasz, haft koralikowy, wyszywana skóra czy filc - wszystko fajnie się komponuje i wygląda... i nosi sympatycznie. ;) Poza tym sutaszki- kolczyki niezbyt wielkie, do codziennego śmigania. Głównym minerałem jest piryt - moja ostatnia miłość! ;) Zakochałam się bez pamięci w tm kamyczku o złotawej poświacie,(ze względu na pozorne podobieństwo do złota zwany nawet "złotem głupców"), nieco metalicznym oraz surowym. A jakie ma włciwości!? Ha! stymuluje kreatywność ludzi zajmujących się dziedzinami artystycznymi, na dodatek pod wpływem jego energii z łatwością bierzemy sprawy w swoje ręce! ;) I tego się trzymajmy..
W klimacie świątecznym : kilka frywolitkowych bombek. Dziękuję za odwiedziny oraz szczególnie za pozostawione komentarze. :) Doceniam każdy który się pojawia i czytam z rozkoszą - dodają mi energii!  :)
A za moment : zapach pierniczków, karp w galarecie, choinka, frywolitkowe gwiazdki w oknie, jemioła, odświętny obrus, opłatek... - czego Wam i sobie życzę szczerze! :*












18 komentarzy:

  1. Też uwielbią rzeczy wykonane tą techniką ale chyba nie dałabym rady sama czegoś zrobić dlatego z przyjemnością oglądam te dzieła na innych blogach :)
    Cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biżuteria cudna, szczególnie bransoletka.
    Szkoda, że nie umiem robić frywolitek. Fantastycznie ozdobione są te bombki.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same piękności,gratuluję ,wykonanie perfekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace, bransoletka mistrzostwo, misterna robota, ciekawy wzór i delikatne kolory :) bobki super pomysł chyba muszę się nad tym tematem pochylić :D
    Pozdrowiona i Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cudowności!!!!Pozdrawiam świątecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombki piękne, ale bransoletka obłędna!
    Cudo po prostu!
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu ,ciągle mnie zadziwiasz nowościami!!Cos pięknego!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same cuda tu jak zawsze, ale bransoletka to majstersztyk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, jak ja lubię do Ciebie zaglądać! Ta bransoleta...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne połączenie kolorów w bransoletce, kolczyki cudne, a na bombki napatrzeć się nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolce bardzo sympatyczne:). Bransoletka zachwyca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczności! Bombki są fantastyczne! Sutasz mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  13. No i stałaś się znawczynią kamieni :)
    Wiesz z czym pracujesz i pięknie to robisz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bransoleta bajeczna!
    Bombeczki w takim ubranku prezentują się cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę Ci, wytchnienia, spokoju, nadziei, szczęścia i ciepła rodzinnego jakie niesie ze sobą czas Bożego Narodzenia .

    OdpowiedzUsuń
  16. zdrowych i pogodnych Świat oraz szczęśliwego Nowego Roku!!!! :)

    OdpowiedzUsuń