Who is watching me... :)

wtorek, 6 listopada 2012

ptasiór raz


Ptasiór kolejny - tym razem wg życzenia z turkusami, frywolitka z cieniowanych ręcznie nici oraz metalizowanych (tradycyjnie) , "pierze"... W zamierzeniu miał być "peacock mały", ale zauważam że coraz więcej piórek "pcha mi się" w kolczyki. ;) Zatem jest to nieco większy ptak, pióra mienią się i skrzą pięknie w świetle - można zadać szyku i "przywabić nieco większego ptaszka", myślę!? ;)
 Co się tyczy mojej zakrętki na temat piór, miło mi bardzo z okazji artykułu na poratlu amber.com.pl gdzie czytamy o tendencjach modowych w tym sezonie, okazuje się że pióra na czasie. A ilustracją mój wyrób m.in. Jeśli macie ochotę, zerknijcie TU
Serdeczności!:*


 

25 komentarzy:

  1. woooooow kobieto widze szalejesz!!! :) zajefajne kolczyki hehe i dodatkowe 'pierze' w sam raz na chledniejsze dni :p
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie w moim stylu, ale muszę przyznać, ż są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  3. łojej piękne:D Nawet paw byłby zazdrosny:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszły niesamowicie :D jestem pod wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne połączone techniki i ta kolorystyka magnetyzuje wzrok.
    Pozdrawiam Cię Aniu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne i takie harmonijne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, Aniu one są przepiękne!!! Uwielbiam takie połączenie kolorów, turkus z brązem, są niesamowite!
    Pozdrawiam cieplutko i skromnie zapraszam do siebie w miedzy czasie ;P
    www.kraina-czarow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. oooooooooo jaaaaaa,ale cudo!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ptasiory wymiatają :) ja też bardzo lubię piórka, a w Twoich wytworach wyglądają one bardzo pięknie. A i super kolorystyka! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Urzekły mnie te kolczyki, połączenie kilku technik daje wyjątkowy efekt !!! Podziwiam te piórka, są cudne !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne! Po stokroć;) Twoje pierzaste kolczyki nieodmiennie mnie zachwycają;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurcze, wyglądają na wielkie! Ciekawe połączenie, swietne kolory, tylko chyba do noszenia raz na ile :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cos pieknego!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Boski ten pierzasty sutasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem pod ogromnym wrażeniem, strasznie podoba mi się to połączenia, każda wersja ma coś w sobie i wszystkie tak ładnie się uśmiechają do mnie ze zdjęcia :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Anusia i moje kolce też sam są;-))) Czyli doborowe towarzystwo jednym słowem:-))).
    Kocham Twoje ptasiory, są jedyne w swoim rodzaju i ubolewam nad ich marnymi kopiami, które widuję!
    Ptasiór cud kolejny nie ino raz;-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie cudeńka!!! jestem w nich zakochana!;))

    OdpowiedzUsuń