Who is watching me... :)

sobota, 10 listopada 2012

fiolecik być musi! ;)

"Barokowe żurawiny"- czyli kolczyki 2 posty niżej,  w wersji pt. "fioleciki na baleciki". ;) Musiałam ową wersję kolorystyczną w ruch wprowadzić, a jakże!;) Nie ma to tamto, fiolet mus być. Tym razem  z dodatkiem nowych metalizowanych sznurków. Mam kilka kolorów do wyboru, tu odcień zieleni najbardziej mi zagrał. Dwustronne, "tyły" ponownie maskowane frywolitką, wykonaną nićmi cieniowanymi specjalnie do tego projektu.  Kolczyki ażurowe, prześwitujące fajnie przez Toho, ametysty oraz kryształy swarovskiego.Takie wprost:"fioleciki na baleciki". Och, pobalowało by się , gdybym w pakiecie z rwą barkową , nie otrzymała wczoraj zapalenia ucha środkowego...
 Pozdrawiam serdecznie - dzięki piękne za wszystkie komentarze które zechcecie tu zostawić. :)))


 

36 komentarzy:

  1. To chyba kosztuje cię dużo pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno się nie odzywałam, ale te są tak piękne, że nie mogę siedzieć cicho! Cudowne! Bajkowe! Idealne!

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne! podziwiam bardzo bo wiem ile pracy kosztuje sutasz, cudnie zrobiłaś te kolczyki
    życzę zdrówka pozdrawiam Kruszyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kolczyki. Wszystko super gra i to wykończenie frywolitką bajeczne!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona świetnym wykonaniem! Jak pięknie ukryłaś zakończone nitki ;) Wspaniałe. Na prawdę dobra robota! Pozdrawiam http://curiouscreativeness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O matkosci :D przepiękne,bajeczne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  7. przecudne! oczu oderwać od nich nie można :)) pozdrawiam i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ;) W tej wersji kolorystycznej jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, Aniu! Zdrowiej! :)
    Przępiękne jak zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, wyglądają o wiele lżej niż te, które oglądałam niejednokrotnie na blogach. Jestem pod dużym wrażeniem.)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne !
    podziwiam Twoje zdolności @

    OdpowiedzUsuń
  12. wow!!! i łał!!! jesteś przezdolna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ajaj, śliczne, takie jakby koronkowe, potargane wiatrem. I świetne kolory. Rozpływam się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje kolorki ;-)
    Piękne te kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna praca...i te kolorki.....:) Ciekawa jestem czy mi się kiedyś znudzą:) Kiedyś uwielbiałam bordowy, dziś nie...nienawidziłam różu, a dziś i owszem:)
    Oj, wiem coś o tym bólu, mam w odcinku piersiowym:) A ucho.... jeszcze bardziej współczuję. Ściskam Cię Aniu mocno , no.... może nie aż tak:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo oryginalne, świetnie wyglądają w tym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne kolczyki !!!! Kolory bajeczne !!! Życzę zdrowia !!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. ooooh cudne!!!! Aniu jak zawsze podziwiam!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu powaliłaś mnie tą formą, ten dobór kolorów przy lekkiej formie, cudowny przepych z nutką mroku!!! Zakochałam się w nich!!! Bezapelacyjnie boskie!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne !!!
    W moich ukochanych fiolecikach a wykonanie mistrzowskie !!!!
    Dzieło sztuki !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo mi się podoba połączenie sutaszu z frywolitką, świetnie współgrają !

    OdpowiedzUsuń
  22. Zachwycające! Jesteś mistrzynią sutaszu.
    Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wpadam na Pani bloga regularnie, cieszę oko i duszę cudnymi widokami, ale to wpadanie sprawiło że i ja wpadłam. Zaczęło się od niewinnych prób, a teraz tydzień bez sznureczków jest jakiś zmarnowany - po prostu wpadłam. Pani prace są wyjątkowe, cieszę się i dziękuję że można je podziwiać. Ten FIOLECIK natomiast, zaparł mi dech w piersi. Uwielbiam fiolet i uwielbiam Pani prace. Pozdrawiam Jadzia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne!!! :) po zobaczeniu ich nie można nie skomentowac

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne!!! :) po zobaczeniu ich nie można nie skomentowac

    OdpowiedzUsuń
  26. Przypominają mi brokatowe zasłony w książęcych pokojach... bardzo eleganckie :)
    Pozdrawiam
    Przy okazji zapraszam do siebie na candy: http://nabiegunach-art.blogspot.com/2012/11/moje-pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczerze i do glebi podziwiam Twoje prace i sztuke sutaszu...Fantastyczne kolczyki !
    Pozdrowienia sle !

    OdpowiedzUsuń