Who is watching me... :)

wtorek, 2 października 2012

żeby czasem...

 Żeby czasem ktoś nie uznał że pomysły mi się wyczerpały, lub że siedzę i po cichutku "sutaszki przyzwoite" szyję, lub że jestem taka całkiem normalna rękodzielniczka co po bożemu pracuje... O nie! Nie ze mną te numery! ;) Kocham się nowymi pomysłami bawić, eksperymentować z technikami, wiadomo. Czasem wręcz  narażam się na krytyczne uwagi za swe "potffforne poszukiwania" a mogłabym, zapewniam, w to miejsce uszyć dobrych kilka par sutaszy na sprzedaż. No cóż, nie wszystkich da się zadowolić w 100%, nawet nie mam takiego zamiaru. To co tu pokazuję jest efektem mojej potrzeby tworzenia. Mogę zapewnić, że to tworzenie rękodzieła przede wszystkim, a nie działalność komercyjna, mną powoduje i tyle na ten temat.
A dziś : całkiem normalna tunika na drutach wydziergana oraz "potffforek miły w dotyku". Moja wersja stylu: "rokokoko wpada w oko", bardzo daleka inspiracja nową kolekcją D&C. Pomponiki, hafciki i te sprawy. ;) Wisior oraz kolczyki do noszenia samodzielnie lub w komplecie na jesienną słotę lub złotą jesień.W projekcie : filcowe mini kuleczki, haft koralikowy, frywolitka. Dziękuję za odwiedziny i słówko komentarza. :)






26 komentarzy:

  1. Piękny ten komplecik, baaaaaaardzo piękny. Tunika ma piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten komplet, jak cukierki w pudełeczkach :D Tunika też śliczna, oj jak ja bym chciała mieć tyle cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że z czymś mi się kojarzy! Uwielbiam tu zaglądać właśnie z powodu takich "szaleństw".

      Usuń
  3. komplet cudowny :) chciałabym taki posiadać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki bajeczny komplet, aż mi się oczy roześmiały do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam jestem za takimi twórczymi szaleństwami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam jeszcze czegoś podobnego :) bardzo kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No jak dla mnie zarąbiste. Piękne, kolorowe akurat żeby rozweselić słotą jesień, ja na pewno bym w takim komplecie chodziła. Świetne połączenie kulek z koralikami, super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  8. obłędne kolory i forma! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Święta PRAWDA Aniu -róbmy to co nam w DUSZY GRA !!!! Kolorowo ,tak jak i JA lubię . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny komplet :) bardzo mi się podoba :) super kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A wiedziałam, że będzie coś mega ekstra!!!!
    Genialne etno:-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. efekt tych eksperymentów jest świetny ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ukrywam, iż komplet jest bardzo ciekawy i intrygujący. Masz w zupełności rację, należy tworzyć to co "w duszy gra" ;)) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Najważniejsze to czuć się spełnionym w tym, co się robi i zwyczajnie - nic na siłę. :) Tym bardziej, że nie tylko pasja twórcza, ale i intuicja Cię nie zawodzi, o czym świadczą powyższe komentarze. A komplet świetny, ja bym taki nosiła z dumą. Energetyczny, zwracający uwagę, pięknie wykonany.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tunika wygląda baaardzo zachęcająco :D
    A ten komplet z Meksykiem jakoś mi się kojarzy... Kolorowy i cieplutki :D Cudny po prostu!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo ! Coś innego ! Indiańskiego ?! Ładne :)
    Oczywiście , że o wiele lepiej się rękodziełem zajmować dla samej przyjemności tworzenia, a nie na sprzedaż. Popieram.

    OdpowiedzUsuń
  17. Komplet z minikuleczkami świetny, też lubię je wykorzystywać, ale takie połączenie widzę pierwszy raz. Sliczny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Najważniejsze to żyć w zgodzie z własną pasja !!! :)Jesli komus cos nie lezy to zawsze moze sobie po Bozemu i klasycznie zrobic sam ;) A Ty pokazuj nam tu te Twoje artystyczne przemyslenia!!! Wiesz ze przynajmniej ja to KOCHAM!!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś NIESAMOWITA !!! ... i chwała Ci za to :) Czasami też rozważam, ile mogłabym komercyjnych rzeczy stworzyć w czasie, który poświęcam na realizacje moich indywidualnych, niszowych projektów. Tylko szkoda, że w portfelu kicha :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnogosc Twych talentow zdaje sie byc nieograniczona:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny A minikulek to się musiałaś nafilcować długo

    OdpowiedzUsuń
  22. niesamowity efekt! całość wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń