Who is watching me... :)

piątek, 3 sierpnia 2012

uciekająca panna młoda...

Może pamiętacie jak swego czasu zaczęłam szyć naszyjnik ślubny w założeniu z dodatkiem tekstylnych kwiatów? Miałam spory kłopot z dobraniem odpowiednich tonacji jeśli chodzi o biel. Biel sutaszu przy tkaninach które chciałam zastosować w kwiatach, kompletnie mi nie pasowała, więc naszyjnik został odłożony "na zaś"... Leżakował sobie niczym "uciekająca panna młoda", ale jednocześnie kusił żeby dokończyć projekt. Pełna determinacji postanowiłam do bieli dołożyć srebro oraz szarości i kombinować. ;) W efekcie powstał taki oto komplet pt. "uciekająca panna młoda" na cześć tytułowej panny, która niby chce i nie chce w zamążpójście iść. ;) Komplet, ponieważ jako dopełnienie całości, uszyłam kolczyki w stylu minimalistycznym.
Sedreczności!:)
p.s. nie sądziłam że moje "Oko" , wzbudzi tak wiele fajnych emocji u osób które postanowiły "powalczyć' i się zapisać!? :) Wykazujecie się wspaniałym poczuciem humoru, co mnie, osobę z nieco zjadliwym humorem, cieszy i jara bardzo!:))) Dziękuję za udział!:)

 




 








35 komentarzy:

  1. Cudo! Odleżał swoje, ale koniec końców doczekał się pieknego finału. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny! Jesteś mistrzynią łączenia sutaszu z piórami i tekstyliami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny !!!! Świetnie połączone elementy :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu ja to chętnie zwinęłabym komplecik i uciekała co sił w nogach ;-) coć ani panna ani młoda ;-)))
    Ale śliczności poczyniłaś !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Co mistrz to mistrz !!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie udało ci się to wszystko połączyć, Wspaniały naszyjnik!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny ten komplet...ale naszyjnik powala mnie najbardziej....jest boski...

    OdpowiedzUsuń
  7. To i ja sie dolacze do tych achow i ochow!!! Rewelacyjny komplet!!! Skromna suknia i takie cudo i nic wiecej nie potrzeba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykły ... oryginalny ... i piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. komplet jest uroczy:)
    niektóre rzeczy odłożone na zaś doJrzewają, i stają się właśnie Takimi cudeńkami:)
    pozdrawiam
    Emila

    OdpowiedzUsuń
  10. What a wonderful work! Beautiful!

    Liebe Grüße!
    Petra

    OdpowiedzUsuń
  11. Anya,
    So unique and original!
    Great project!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwycający komplet !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mistrzostwo świata :). Wspaniały komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Totalny odjazd!!! Niezwykły, przepiękny komplet:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny i bardzo oryginalny :)
    U mnie też dużo rzeczy musi swoje "odleżeć" ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny, nie tylko panna młoda by uciekła... Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały naszyjnik, bardzo elegancki i romantyczny, minimalistyczna kolczyki idealnie dopełniają całości bez niepotrzebnego przesytu. Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak Ty tworzysz takie cuda?? coś wspaniałego.. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny komplet! nic tylko wychodzić za mąż :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu mistrzostwo z użyciem bieli, która jest niesamowicie moim zdaniem trudna. Zjawiskowy komplet:-)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem totalnie zaskoczona! Rewelacyjny, PIĘKNY! Tak jak cała Twoja twórczość. Trafiłam przypadkowo wczoraj w te magiczne miejsce, nie mam pojęcia jak to się stało, że dopiero wczoraj :):):) Zostanę TU na dłużej, nie mogę inaczej... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje naszyjniki z kwiatami są cudne i niemal pachną. Absolutnie wyjątkowe!

    OdpowiedzUsuń
  23. Widziałam takie kolczyki na dziewczynie która szła do ślubu. Boże jakie to piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ach dla takiego kompletu to aż warto się ohajtać:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przejrzałam bloga z wielkim zainteresowaniem :)
    Pani prace są niezwykłe, nic tylko cieszyć nimi oczy i duszę.
    Zagoszczę na dłużej, bo bardzo mi się tu spodobało.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń