Who is watching me... :)

wtorek, 14 sierpnia 2012

drobiażdżek...

Oto drobiażdżek - medalion zawieszony na wstążkach. W centralnej części naturalny lapis lazuli z pirytem. Jest to sutasz w klasycznym wydaniu, bez udziwnień. Będzie prezentem dodatkowym do "wisiora-ptasiora" w zabawie pt. "Turkusowe Oko Proroka" . Zgodnie z zapowiedzią otrzyma go pierwsza osoba , która zapisała się na konkurs spełniając przy tym wszystkie wymogi zabawy. Mam nadzieję że obdarowanej osobie się spodoba... ;)


Natenczas to wszystko, skromniutko, fotek niewiele, zapowiadam przy okazji że "za chwilę" zaprezentuję coś nowego z metalu... ;)

19 komentarzy:

  1. Ależ to piękne, już zazdroszczę wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wisior piękny, pozazdrościć obdarowanej... Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam Twoja skromnosc! "drobiazdzek" jest przepiekny!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. matko, dobij mnie jeszcze jakimś drobiazgiem :-D
    Turkusowe oko jest piękne , ale ten drobiażdżek !!!!! dobra powzdychałam i idę , zanim zrobię się sina z zazdrości :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym przypadku zazdrość jest w pełni usprawiedliwiona ^^ !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. No mnie by się spodobał, ba, byłabym zachwycona! Tylko czemu nie byłam pierwsza! Gapa ze mnie! :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny :) a lapis lazuli to mój ulubiony kamień. Zazdroszczę szczęścia obdarowanej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. niby taki prosty ale zachwyca ;) jak dla mnie przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Todo en este blog es perfecto, es una creación sublime!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak to jest drobiażdżek, to niech mnie mordują!

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealne piękno w nim zaklęte jest..

    OdpowiedzUsuń
  12. So beautiful!
    I loved them all!

    OdpowiedzUsuń