Who is watching me... :)

środa, 18 lipca 2012

podpowiedź leci...

... dotycząca konkursu pt."Turkusowe Oko Proroka" - 
UWAGA! -  zielona wskazówka, ponieważ dostaję sygnały że "zagwozdka " za trudna. :) Zatem podpowiadam : post w którym znajduje się odpowiedź na pytanie napisałam zimą , nazwisko autora zostało zawarte w fotografii mojej osoby z pewnym rekwizytem. :) A post należy do jednych z najkrótszych jakie napisałam, nie przegapcie! ;) Powodzenia!:)))

Zapraszam ! , mam nadzieję że z podpowiedzią będzie łatwiej dotrzeć do tej właściwej. :)

8 komentarzy:

  1. ....buuuuuuuuuuu....po co podpowiadasz...skoro mi się udało znaleźć odpowiedź i to w dość krótkim czasie to i innym się uda...wystarczy przestudiować Twojego bloga od początku...hhehehehe...powodzenia dla szukających...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się osłodzić nieco Twoje rozgoryczenie i nagrodzić Cię poza konkursem, OK?

      Usuń
  2. Wkomponuję się w kolejkę i zaraz ślę maila z odpowiedzią! Banerek na blogu: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Liczę na kilka łutów szczęścia w losowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj dziekuje bo juz drugi dzień od lewej do prawej Twój blog wertuje i NIC.
    No to zdjecie mnie zaintrygowało ale patrzyłam na treśc
    Lece - bo wiem o którym zdjeciu piszesz. Juhuuuu

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj nie ma tak łatwo;-))). I słusznie, bo naszyjnik wypracowany w każdym calu i warto się troszkę wyślić dla takiego "piękna":-))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hurrraaaa! Dziękuję za podpowiedź! Teraz ja też wiem! Gapa jestem o! Zaraz biegnę spełnić warunki konkursu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful blog!!! take a look on my blog and if you like we can follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń