Who is watching me... :)

wtorek, 17 lipca 2012

Konkursik mam dla Was... :)))

W lipcu mija rocznica mojej przygody z bolggerem... W roku 2009 stałam się "anyą.es" czyli art wyrazem mej osoby. Blog z założenia miał być blogiem  robótkowym i tak chyba do tej pory jest. Ze względu na mnogość technik które mnie pociągają, panuje tu swoisty misz masz. Z resztą mój dom podobnie wygląda, eklektyzm to mój ulubiony styl. Przez ten czas blogowania poznałam wiele naprawdę wspaniałych osób, wspaniałych artystów, świetne techniki które fascynowały, niektórych udało się liznąć nawet.;) Ten czas od lipca 2009 to czas dla mnie dobry mówiąc najogólniej jak się da. Z tej to okazji nadarza się doskonały pretekst aby poczęstować Was KONKURSEM pt. "Turkusowe Oko Proroka"
 Nagrodą  jest naszyjnik mojego autorstwa wykonany w technikach charakterystycznych dla moich prac tj.: haft sutasz, frywolitka , haft koralikowy - oczywiście jest to stwór pierzasty!;) Zapraszam! :)

Regulamin -
1.Aby wziąć udział w konkursie należy pozostawić komentarz pod tym postem.
2. Umieścić podlinkowaną informację z fotką u siebie na blogu na pasku bocznym (zastrzeżenie - nie w poście!). Osoby  posiadające konto na "face booku" proszę o umieszczenie publicznego  posta z linkiem do mojego bloga  u siebie. Uwaga! -  osobom całkowicie anonimowym dziękuję -  tym razem nie mogą wziąć udziału w zabawie.
3. Uwaga!- warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w konkursie pt. "Turkusowe Oko Proroka" jest odpowiedź na pytanie: 
" Podaj nazwisko mojego ulubionego prozaika?"  
Uwaga! - odpowiedź znajduje się w treści bloga - nawet jest zilustrowana pewną fotką! ;).  

Odpowiedź  na powyższe pytanie proszę przesłać na e.maila. - anya.es@op.pl.
Uwaga! - tylko te głosy (czyli zapisane pod postem, oraz te które przyjdą na pocztę ) , będą brane pod uwagę w konkursie. Nagrodę w postaci naszyjnika otrzyma osoba wybrana na podstawie komentarzy i odpowiedzi na zadane pytanie. Wybaczcie, ale musiałam wprowadzić tych kilka utrudnień z powodów wiadomych myślę? ;) Pragnę wyróżnić i dać szansę osobom które u mnie bywają i mnie znają. :)
4. Zapisy do 31 sierpnia - Wyniki - 1 września 2012r. 
Zatem...3,2,1... start!!! :)))
 UWAGA! - zielona wskazówka, ponieważ dostaję sygnały że "zagwozdka " za trudna. :) Zatem podpowiadam : post w którym znajduje się odpowiedź napisałam zimą , nazwisko autora zostało zawarte w fotografii mojej osoby z pewnym rekwizytem. :)
Zapraszam, mam nadzieję że z podpowiedzią będzie łatwiej dotrzeć do tej właściwej. :)







54 komentarze:

  1. ....przepiękne jest to Oko Proroka...chętnie wezmę udział w zabawie...już ślę maila z odpowiedzią na pytanie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. info na fb też jest
      https://www.facebook.com/katarzyna.kowieska

      Usuń
  2. I ja chętnie wezmę udział w konkursie :)
    Link na blogu: http://pomiedzyczasem.blogspot.com/
    Na fb: http://www.facebook.com/pomiedzyczasem
    a maila już szybko tworzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie wezmę udział w tym cudnym konkursie Oko cudne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpisuję się, odpowiedź na maila wysłałam i podlinkowuję u siebie na blogu.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wezmę udziału,ale "oko"jest prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję się z ochotą :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja sie zapisuje z przyjemnością :) Mail z odpowiedzią już poleciał do Ciebie :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. O, nie jestem pierwsza, ale mam nadzieję, że szansa jest. Zaglądam do Ciebie zawsze, zagadka nie była taka trudna. Już piszę maila i daję linka u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam szczęścia w konkursach, ale zapisuję się do zabawy :)
    informację o konkursie umieszczam na blogu (podlinkowane zdjęcie)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w dalszym ciągu nie mam e.maila z odpowiedzią. Jeśli gdzieś "zaginął w czaso-przestrzeni", co możliwe, proszę o ponowne wysłanie odpowiedzi.

      Usuń
  11. Moje szczere gratulacje.
    Co ja się naoglądałam, naszukałam, napatrzyłam na Ciebie. Wiedziałam ze to musi być coś innego niż Twoje dotychczasowe cuda obfocone.
    A to zdjęcie jest-jedyne. Nie ma wiecej takiego.
    Gratuluje pomysłu - fantastycznie się bawiłam. Wstawię u siebie banerek a odpowiedz już slę Ci mailem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, rozłączyło mnie, więc piszę jeszcze raz. Mail wysłany, przez podpowiedź było za łatwe ;)ale zabawa i tak bardzo fajniutka :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mail wysłany, chyba dobra odpowiedź...
    obrazek tutaj: http://kwiat-lawendy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiem! :):) :) Przejrzałam wszystko raz jeszcze i znalazłam! :) Ale powiem Ci, że nie żałuję ani minuty. Zawsze fajnie nacieszyć oczy Twoimi dziełami po raz kolejny.Wisior cuuudny, a ja mam w dodatku ostatnio hyzia na piórka! :)Muszę stanąć w tej kolejce! Zaraz posyłam maila. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie mam pojecia jak to sie stalo, ze ja tutaj dopiero teraz zawitalam, przekopalam sie przez mase Twoich postow i strasznie mi sie spodobaly Twoje cudenka! tak wiec zostaje tutaj na dluzej :) a, ze jedno z tych nieziemskich cudeniek jest do zdobycia to rowniez ustawiam sie w ogonku z wielka nadzieje,ze szczescie usmiechnie sie wlasnie do mnie :)
    pozdrawiam cieplutko
    PS zabieram sie za maila :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna nagroda - jeśli mogę, z nadzieją wezmę udział w zabawie;) Za chwilkę wyślę maila z odpowiedzą (odważne zdjęcie;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak bardzo poruszająca wspomnienia podróży życia nagrodza, nie pozwala mi nie zgłosić się do konkursu.. . no to zgłaszam się i trzymam kciuki, żeby okazało się, że przynajmniej poprawnie odpowiedziałam na pytanie... a może nawet będę miała nieco szczęścia?... kto wie... - w mailu z odpowiedzią, link do mojej tablicy FB, gdzie udostępniłam info i zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  18. I <3 soutache, this is wonderful work!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny naszyjnik, bardzo kuszący, ten turkus fantastyczny!!! Podlinkowane zdjęcie zamieszczone, odpowiedź wysyłam. Pozdrawiam ciepło;)
    http://ewuva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedź wysłałam, podlinkowane zdjęcie też już jest u mnie na pasku bocznym, pora się zapisać :)
    http://bizuteria-recznie-robiona-kajj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysł na konkurs. Maila wysłałam, fotka na blogu jest. Pozdrawiam i życzę dalszego pomyślnego blogowania i tworzenia takich cudnych rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. W końcu mogę się zapisać bo znalazłam odpowiedź. Coś dzisiaj mało spostrzegawcza jestem bo tak się złożyło, że konkretny/ odpowiedni post przeglądałam kilkakrotnie i nic. Nagroda jest tak cudna, że nie mogłam się oprzeć. Od dawna cichutko podglądałam Twoje poczynania (bardziej skupiona na pięknie zdobionych jajach) a teraz już oficjalnie w obserwatorach :)
    Zabawa świetna:)

    Banerek zaraz się pojawi na: http://ozdobyziemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Przekopałam się przez bloga, szukałam niczym Szerlok wymieszany z Lisbett Salander. Użyłam całej swej magicznej mocy i zamaszyście, nonszalancko oraz z niekłamaną gracją napiszę maila.
    kolczykijoanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak zapisuję się:) A ten post z tym zdjęciem doskonale pamiętam:) Właśnie ze względu na zdjęcie:) Na szczęście nie liczę, ale kto nie próbuje ten nie wygrywa więc lecę pisać maila:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak zawsze zapomniałam o adresie bloga...
      http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

      Usuń
  25. Zapiszę się, licząc że dobrze odpowiem. Bo nagroda kusi bardzo, bardzo, bardzo. Bardzo i jeszcze bardziej ;)
    http://ivstone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. małą mam wyobraźnię....nie sądziłam ze można wykonać takie cudo na bazie piór,,,


    często tu bywam a nawet mam stronkę w ulubionych ,od dawna,ale...nie lubię gadać,więc uczciwie nie zapisuję się,a podziwiam cudeńka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. To i ja się dopiszę, już wysyłam maila...
    ściski

    OdpowiedzUsuń
  28. Na facebooku się bawię, i tutaj tez się w kolejce ustawiam licząc na łut szczęścia;) Pozdrawiam cieplutko:) No i maila ślę raz dwa;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dołączam i ja bo cukierasek boski! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Maila wyslalam :) A teraz czekam niecierpliwie na losowanie tej wisiorkowej wspanialosci ...

    OdpowiedzUsuń
  31. Wisior jest przepiękny, sprawność detektywa-amatora zdobyta, mail wysłany, idę wklejać link:)
    Znakomita zabawa i chyba nawet bardziej mi się podoba niż zwykła rozdawajka:)
    Pozdrawiam wieczornie

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie widnieje wyraźnie - osoby anonimowe nie biorą tym razem udziału w zabawie. Dziękuję. :)

      Usuń
  33. OKO - REWELACJA
    Mój ulubiony turkus
    Ja równiez się przyłączam Wszytko udostępnione Mail wysłany

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj! Wisior przecudny (jak to zawsze u Ciebie bywa).
    Może tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie i będę mogła zostać właścicielką jednego z Twoich ptasiorów.
    Za chwilkę poleci do Ciebie wiadomość z odpowiedzią na pytanie konkursowe :)

    Zapraszam w swoje skromne progi:

    http://bizuteriasutasz.blogspot.com/

    Dziękuję Ci za ten konkurs i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. ja też staję w ogonku i już wysyłam maila
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Z wielka ochota zapisuje się i ja. Maila z odpowiedzią wysłałam. Sylwia z http://mojkrzyzykowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. mój blog: http://darmow.blogspot.com
    cisowianka20@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolino, czekam na spełnienie warunku koniecznego aby wziąć udział w konkursie.

      Usuń
  39. Witam:)
    Zapisuję się do zabawy, a odpowiedź już wysyłam, Pozdrawiam :)
    http://nabiegunach-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. ja już wszystko ;)
    buziaki Aniu :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Oczywiście, że znalazłam i chętnie wezmę udział w konkursie :)
    Pozdrawiam :) http://atorod-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny wisior. Z przyjemnością przyłączam się do zabawy. Odpowiedź wysłałam mailem.
    Pozdrawiam
    Orin
    http://bialawalizka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Wisior bajeczny! Dopisuję się i zaraz wysyłam odpowiedź na maila. PS. mam nadzieję, że nie biegasz z tym rekwizytem ;-) Pozdrawiam
    http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. szkoda, że nie w moim stylu te kolory zupełnie, bo odpowiedź znam!
    :)
    Udanej zabawy wszystkim życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepiękny wisior. Robisz tak prześliczne rzeczy, że "mózg staje w poprzek". E-mail z odpowiedzią już wysłany.
    Pozdrawiam :)
    http://haft-szydelko-druty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Wisior robi naprawdę ogromne wrażenie. Jest po prostu cudowny, z chęcią spróbuję swojego szczęścia :)
    Maila z odpowiedzią już wysłałam.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Boska biżuteria.
    Ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń