Who is watching me... :)

czwartek, 12 lipca 2012

jeszcze jeden do kolekcji

 Powstał jeszcze jeden pasek do kolekcji. Tym razem bazą jest skóra w odcieniu jasnej terakoty. Elementy skórzane połączyłam z miedzianymi ręcznie formowanymi nieco surowymi "wstawkami" w centralnej części umieściłam aplikację z sutaszu. Obwód również dowolnie regulowany poprzez sznurowanie gorsetowe z tyłu. Chyba też w styl folk jakoś się wpisuje? Opuszki palców przytarłam głaskając na maksa miedziane elementy, główkowałam nieco nad formą i połączeniem, (niebanalnym , mam nadzieję), bawiłam się i tworzyłam pomalutku, bez pośpiechu, tak jak lubię. Efekt widoczny na fotkach, choć w rzeczywistości trochę inaczej się odbiera tę pracę. Być może doczekamy trójwymiarowego obrazu w przyszłości, czego Wam i sobie życzę. ;)



18 komentarzy:

  1. hej dziewczyno! Jaki Ty masz talent!!! I jakie pomysly!!! Bajka!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu to jest coś niesamowitego, tak oryginalnego i absolutnie zaskakującego!!! Fantastyczny dobór materiałaów, łączenia technik - chylę czoło:-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieprawdopodobny projekt! :) WOW! Wielkie gratulacje!
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedyny w swoim rodzaju. Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Znakomity! CÓZ tu jeszcze pisać?!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Jest przepiękny, Aniu. Bardzo folkowy, a mimo to nowoczesny. Genialne połączenie materiałów, fantastyczna kolorystyka i wzornictwo. Poezja!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pełna podziwu;)
    Piękne kolory,wzór wspaniale nawiązuje do folkloru;)

    OdpowiedzUsuń
  8. REWELACYJNE !!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko, jakie cudo... Normalnie brak słów...

    OdpowiedzUsuń