Who is watching me... :)

piątek, 27 lipca 2012

Candy... w dalszym ciągu

Na przekór mizernemu zainteresowaniu moją rozdawajką pt. "Turkusowe Oko Proroka"  zapewne z powodu postawionego warunku i trudnością odpowiedzi na pytanie , ogłaszam kolejne Rozdawnictwo!!! ;) A co, wolno mi, nie?!
Tym razem owe, z okazji utworzenia "fanpage'a" na facebooku. :) Zatem przed momentem wystartowała :"Rozdawajka na Dzień Dobry". Skierowana jest do posiadaczy kont na facebooku i tam zapraszam serdecznie wszystkich chętnych na ptasiorowe kolczyki. :)
Wracając do istniejącego konkursu - "Turkusowe Oko Proroka" - widzę że nie ma zbyt dużo chętnych osób. Poprzednie doświadczenia z rozdawajkami mówiły mi coś wręcz przeciwnego... Zapisać w jeden dzień potrafiło się nawet kilkadziesiąt osób, tymczasem odpowiedź "ze znajomości bloga" i mojej osoby jak widać stała się barierą nie do przebycia...  ;) Trudno się mówi. Doceniam bardzo mocno osoby które zdołały spełnić moje warunki i zapisały się do tej pory. Zapamiętam sobie co w trawie piszczy... ;) Być może ufunduję jeszcze jakąś dodatkową nagrodę, bo lubię!:) Na pewno na drobiazg ode mnie liczyć może pierwsza osoba która zapisała się na "Turkusowe Oko Proroka" - Kasiu masz coś mojego autorstwa tak jak pisałam :)Zatem zapraszam chętnych na facebooka , kolczyki czekają. :)



A dla przypomnienia wisior, który nie ma powodzenia... ;)

18 komentarzy:

  1. Oko proroka jest przepiękne, ale te kolczyki mają niesamowitą energię w sobie-tego mi teraz trzeba :) tak więc jeśli pozwolisz.. to ja się pod nimi zapisałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam konta na fb więc nie skorzystam,a jeśli chodzi o rozdawajkę poprzednią to chyba winę trzeba zwalić na wakacje,bo u mnie też krucho

    OdpowiedzUsuń
  3. Wisior z rozdawajki jest przepiękny i, jako, że bardzo chętnie bym go przygarnęła, to nawet cieszę się, że jest mało chętnych;)
    Kolczyki są chyba jeszcze piękniejsze, ale moje konto na FB to tzw. martwa dusza, wiec z żalem rezygnuję;( Może jeszcze kiedyś nadarzy się okazja nabycia takich piękności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaraz normalnie przekopię bloga ;P
    A facebookowe zadanie wykonane. Mam nadzieję, że poprawnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. szukałam..szukałam i nie znalazłam..za cienka jestem..zaa późno znalazłam sie w Twoim kręgu....oba wręcz bossskie...i kolczyki i wisior...

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się z chęcią na candy zapiszę (oczywiście pod odpowiednim postem) Szczerze mówiąc przegapiłam poprzedniego posta:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A i żeby nie było łapczywa jestem na fb też się zapisałam;) Chociaż w wygraną średnio wierzę... ale marzyć można:)

    OdpowiedzUsuń
  8. EEEch ptasiory to marzenie!
    ale nie mam konta na FB i mieć nie zamierzam... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękności jak zawsze Aniu więc nie omieszkam również i tu wziąć udział, a co!!! :P Co do zabawy detektywistycznej, to pewnie wina wakacji, bo w moim "konkursie" chętni też nawet do 30-tki nie dobili, a zawsze było ich dużo, dużo więcej.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. I bardzo dobrze ze nie ma powodzenia. Oj jak mnie to cieszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, ja też się pod tym podpisuję Hannah:)

      Usuń
  11. Какая красота получилась!!! Великолепный комплект!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oko proroka, a także inne twoje prace są przepiękne.
    Mało zainteresowanych - cóż - mamy większe szanse ;)
    Pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  13. No cacuszka dałaś na rozdawajkę:-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki Ci Kochana...a na fb tez się zapisałam...uwielbiam te Twoje cudeńka...

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że nie wyjdę na zachłanną, bo i tutaj próbuję szczęścia... no cóż ptasiory powalają, nie mogę przejść obok nich obojętnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Te kolczyki są cudowne.. po prostu boskie.. przydały by mi się takie.. tyle że musiała bym zmienić trochę styl stroju tak myślę.. wielki talent..sama coś takiego chętnie chciała bym stworzyć :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful works in great colors...
    Thank you for visiting my blog and leaving a note.
    Greetings,
    -Eva Maria

    OdpowiedzUsuń