Who is watching me... :)

piątek, 8 czerwca 2012

parę rzeczy...

Parę rzeczy na szybko. :) Broszki, naszyjnik po modyfikacji pewnej oraz para kolczyków do kompletu.
Zamówienie na broszki dla trzech Pań opiekunek przedszkolnych w imieniu Rodziców złożyła u mnie Kasia.  Dwie mogą pełnić rolę zawieszek, każda indywidualnie dobrana do urody i stylu Pań. Mam nadzieję że na  żywo Rodzicom oraz Paniom się spodobają?
Następnie "ofiara" pewnej modyfikacji. Może ktoś pamięta mój naszyjnik na satynowej wstążce? Otóż został poddany "zabiegom upiększającym", przynajmniej taką mam nadzieję? ;) Modyfikacja polega na dodaniu w środkowej części ozdobnego elementu dzięki czemu naszyjnik nabiera kształtu, lepiej się układa i może już nie przypomina Wam paska? ;)p.s. dla zainteresowanych: naszyjnik w pierwotnej wersji wyglądał tak. Kolczyki żeby było "zajebiś...piiii"Ale tak ma być właśnie!;)
Poza tym w mojej strefie "poza-kibica" dziś pojawił się pewien specyfik dający duże pole do popisu! Sama ciekawa jestem co też się wykluje z owego? ;)









Buziak duży!:*

20 komentarzy:

  1. ŚLiczny ten naszyjnik, choć nie do końca pamiętam jak wyglądał wcześniej, ale Jest CUDNY, z resztą cudne są i kolczyki i brochy , ale ja już się przyzwyczaiłam że u Ciebie same cuda i dziwy :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu takie cuda zrobiłaś, że musiałam szczękę zbierać z podłogi ...
    Piękności !!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cudowności, pełen zachwyt, aż serce się raduje! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z niecierpliwością czekam na każdą Pani pracę.Te rączki czynią cuda

    OdpowiedzUsuń
  5. His works are wonderful!
    I love all!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze jest tu czasem zajrzeć zawsze można oko nacieszyć i zainspirować się.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudeńka:)naszyjnik zjawiskowy:)
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  8. I znowu piękności,naszyjnik niebiański

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż można napisać parząc na na te prace. Cuda wyczarowane ze sznurka i kamieni. Lubię tu wracać by nacieszyć oko pięknymi pracami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Modyfikacja bardzo udana :) I podoba mi się jeszcze zielona broszka - ładny kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite...
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo bym dała, żeby dostać w prezencie od rodziców i dzieci taką brochę :-)
    Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  13. Naszyjnik jest fantastyczny, dla mnie przed modyfikacją również - kianity dodają aury niezwykłości, coś na kształt Sagi o Ludziach Lodu:-).
    Brawo dla pomysłu na zamówienie broszko-zawieszek!!! Każda inna, każda ciekawa i myślę, że Panie padną z wrażenia!!! Bo ja bym padła - za ten niebanalny suvenir:-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja faworyka to ta z perłą - delikana i anielska:-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś po prostu niesamowita, robisz tak piękny sutasz, że brak słów normalnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Już wcześniej zachwycałam się tym naszyjnikiem - nowatorskim projektem! Nie zawsze przeróbki wychodzą "na zdrowie", ale Tobie się udało. Wyszedł przepięknie! Gratuluje!
    Uwielbiam zaglądać na Twojego bloga!!!!
    Pozdrawiam serdecznie z gorącego Gdańska :)

    OdpowiedzUsuń