Who is watching me... :)

czwartek, 24 maja 2012

zabaweczki... ;)

Dziś mam prawdziwą gratkę dla rękodzielczyniących Osóbek. Oto moje zabaweczki!:) W szale ostatnim, czyli nieodpartej chęci działania w "blaszkach" przeszukiwać net zaczęłam. Natknęłam się na wielce inspirujący blog Angusa. Z wypiekami na twarzy przeglądałam blog pełen kursów ,porad, świetnych technicznie prac. Angus jest wysokiej klasy praktykiem tradycyjnych technik jubilerskich, wykonuje również narzędzia niezbędne przy repusowaniu miedzi, co mnie szczególnie podkręciło. ;) Zamówiłam czaszę repuserską wraz z tzw. smołą oraz komplet
punc."Zabaweczki" są idealne, wykonane z dbałością i precyzją jakiej żadna żadna taśmowa produkcja nie jest w stanie uzyskać. :)  Muszę powiedzieć, że w tri miga poszły w ruch i niebawem będę mogła pokazać co udało mi się z ich pomocą  zdziałać. Zapraszam do odwiedzenia bloga Jacka, "brzemiennego" w cenne wskazówki, kursy "krok po kroku",praktyczne rady i porady. :) Miło, że ktoś bezinteresownie dzieli się swoją praktyczną wiedzą w dobie, gdzie słono trza płacić za jakikolwiek kurs czy tutorial. Serdecznie polecam i zapraszam gorąco - odwiedźcie proszę ten blog. :)
Zatem do jutra, a może do dziś jeszcze, o ile uda mi się "dokumentację" na następnego posta skompletować, a bedzie to coś hmmmm.... organicznego.  :)))


3 komentarze:

  1. Ciekawa jestem...
    Do Angusa też zajrzałam i muszę przyznać Ci rację.To blog pełen pasji :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak się pochwalę, że te związane gumką to dla mnie hihi;-))))

    OdpowiedzUsuń