Who is watching me... :)

czwartek, 24 maja 2012

motyla noga! ;)

Oto "owadzior", efekt nowego zauroczenia metaloplastyką. Do wykonania "sprzętu latającego" czyli skrzydeł użyłam moich nowych, ślicznych zabaweczek , o których pisałam w poprzednim poście. 
Owadopodobny stwór powstał poprzez połączenie elementu z repusowanej i młotkowanej miedzi z paroma kropelkami srebra, ręcznie haftowanego na jedwabiu "niby kaboszonka" mojej produkcji zamotanego w sutasz, frywolitki, jako nośnik: ręcznie tkany surowy jedwab.
Motyla noga, co też w mej łepetynie jeszcze się zrodzi??? hmmm... powiem że już kiełkuje "nowe", być może wkrótce zechce się objawić? ;) 
Tymczasem... chciałam napisać co też późno wieczorową porą,(po 3 się kładąc), pomyślałam... Muszę to wyartykułować, bo pozytyw trza w świat pchać. Otóż dotarło do mnie jak miło czas spędzam w internecie z wirtualnymi przyjaciółmi  się spotykając. Odkąd tu jestem, wiele się nauczyłam, poznałam tajniki  nowych technik które jawiły się jako czarna dziura w czasoprzestrzeni. Poznałam wiele wspaniałych osób, z kilkoma udało się zadzierzgnąć naprawdę bliską więź, do kilku muszę napisać, mam zaległości,(to do Ani z "Pracowni filcer"m.in.). Otrzymałam i otrzymuję wciąż wiele pozytywnych dowodów na potwierdzenie sensu mojej obsesyjnej dłubaniny wszelkiego rodzaju, w postaci pozostawionych przez Was komentarzy!:))) Dziękuję za wszystkie serdecznie! Ach, chciałabym Was wszystkich uściskać i ucałować!:) Na negatywnych emocjach i ewentualnych zazdrośnikach się nie skupiam i nie zatrzymuję ani przez chwilę. Zgodnie z zasadą że wszystko można przekuć w dobro, używam internetu po to aby się doskonalić, oglądać piękne, ręcznie robione przedmioty wykonane przez wielce uzdolnione osoby - jestem zaszczycona że mogłam Was poznać! :) Dziękuję że jesteście!:)))
Do miłego!:)

19 komentarzy:

  1. Ale Ty jesteś niespokojna dusza, nosi Cię po tych twórczych zakamarkach i co chwila raczysz nas czymś pięknym. To są naprawdę przepiękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  2. Metaloplastyka... hmmm też mi chodzi po głowie.
    Bardzo lubię Twoje wytwory, mają indywidualność w sobie a ja to baaardzo cenię.
    Motyl niezmiernie ciekawy, podziwiam szczerze...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyno, ale masz Talent do wszystkiego,czego się dotkniesz!!! Jestem pod wielkim wrażeniem twórczości tak "wykonanej" jak i "pisanej" Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie,nie zanudzona,wręcz podekscytowana obietnicą "nowego".

    OdpowiedzUsuń
  4. Klimat wprawdzie całkiem nie mój, ale ma w sobie to "COŚ":))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wisior, a nazwa rewelacyjna, aż się uśmiechnęłam :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Una excelente mezcla de materiales, me encanta el resultado!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Un trabajo fantastico, como siempre!!!!
    Eres genial!!!
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  8. Motyla wspaniałość, owadzia znakomitość, powstał fantastyczny naszyjnik, piękny!!! Pozdrawiam słonecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No właśnie! mam ochote zakrzyknąć: MOTYLA NOGA ALE PRZEPRZEPRZEPIEKNY WISIOR:))))świetne połączenie miedzi, sutaszu i super oryginalne jedwabne wieszadło:0*)))))
    pozdrowienia i tak trzymaj:)))
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  10. oż kurczaczki! jakie to piękne połączenie jest! zdolna jesteś i wszechstronna, aż podziw chwyta człowieka, jak tu zagląda :)
    pod Twoimi słowami odnośnie plusów czasu spędzonego w sieci podpisuję się obiema rękami, bo sama wiele się tu nauczyłam i poznałam fajne miejsca i Ludzi z Pasją :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje połączenia mnie zadziwiają i zachwycają!
    Motyl jest naprawdę okazały...
    Ale motylej nogi to ja tam nie widziałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu praca jest fantastyczna, nowatorska i taka "twoja":-))). Bardzo się cieszę, że połknęłaś bakcyla metaloplastyki, bo jak widzę fantastycznie się w tym realizujesz!!! Więc kochana czekam z niecierpliwością na kolejne prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ptasior cudny, "ulatuje, ulatuje" jak śpiewał Soyka. Złośliwcami nie należy się przejmować, ot istnieją w przestrzeni i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ niesamowity ten naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń