Who is watching me... :)

wtorek, 15 maja 2012

banałek ;)






"Ptasior", czyli banałek... ;) W środkowej części labradoryt , który do fotki nie chciał "błysnąć" labradoryzacją swą przyrodzoną, piękne pióra bażanta szlachetnego oraz pawie, frywolitka na dokładkę, rzecz jasna. Formy "pierzaste" są bardzo fajne, ponieważ pomimo imponujących rozmiarów- lekkie (jak piórko, nie?), można się "rozwinąć " i nieco poszaleć. Robiłam te kolczyki równolegle z innymi "ptasiorami". Drugie "się kończą", miałam zamiar pokazać je w jednym poście, ale zmieniłam zadanie. Może kogoś zanudzę na śmierć(!?) - ptasiory, ptasiory, kolce , kolce... ale jak ktoś tu zechce wpaść i się "wywnętrzyć komentarzowo"- będzie mi niezmiernie miło!:) Z tego prostego powodu oto, że obserwować "tłoczność" na mej stronie oraz komentarze wszelakie przez Was pozostawione,kocham - dzisiaj jeden ptasiorowy twór z zapowiedzią kolejnego niebawem. :)
Do miłego!:*


38 komentarzy:

  1. Wszystkie Twoje wytwory są przepiękne, ale te ptasiorowate to już mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne te Ptasiory! Takie barokowe =) Bardzo mi się podobają sutaszowe kolczyki:)
    Pozdrawiam serdecznie =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko kochana! Cudowne, imponujące i nieziemskie te ptasiory! kolory idealne!

    OdpowiedzUsuń
  4. czuję się strasznie, bo nie nosze kolczyków, a te Twoje ptasiory zawładnęły moją duszą, i co ja mam teras zrobić ????

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesadziłaś kochana absolutnie!!! Ptasior za ptasiorem leci ;p Nie pokazałaś ich w jednym poście, ale MUSISZ w kolejnych. Uwielbiam tę formę pierzastą. Tęsknię już za następnym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na Candy atrakcyjne nagrody http://szyfonierka.blogspot.com/2012/04/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Preciosísimos con esas plumas que embellecen el trabajo!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja tam lubię ptasiory :) Więc czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nopo prostu SZAŁ, to są po prostu Rajskie ptasiory !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super!!, jak rajskie ptaki, niesamowite, gratuluje talentu.

    OdpowiedzUsuń
  11. No cóż mam napisać - PTASIORKI GÓRĄ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiekne są te Twoje ptasiory... i absolutnie banałem bym ich nie nazwała... nigdy...

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje kolczyki są bardzo orginalne i jedyne w swoim rodzaju. Podziwiam twe ptasiory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie kolorystycznie się ten sutasz "zgrał" z piórkami!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ich bin verliebt ......... I`m in love ......

    OdpowiedzUsuń
  16. Ptasior powalający!!!!!!!
    Nie wyobrażam sobie, żeby kogoś mogły zanudzić!!

    OdpowiedzUsuń
  17. CUDO - nic dodać, nic ująć!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam do Ciebie zaglądać, bo Twoje prace są niepowtarzalne. Po prostu Twoje. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie BOMBA, wenecki karnawał!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. DLa odmiany powiem, że "ptasiorowe" są cudne
    ;-)
    Pozdrawiam A

    OdpowiedzUsuń
  21. Te barwy tak grają...że noooo...:))) Oczu oderwać...itd. itd.....Same ochy i achy:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Un trabajo fantastico!!! y el detalle de las plumas es muy bonito!!!
    Saludos.

    OdpowiedzUsuń
  23. TWoje prace są niepowtarzalne!!!
    Te pierzaste formy zachwycają mnie, lekkością, różnorodnością i kolorami.
    Podziwiam wszystkie twoje prace, i twoją kreatywność, gratulacje!!!!
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe!!! w życiu nie powiedziałabym o nich "banałek"!

    OdpowiedzUsuń
  25. Prosze...prosze ...prosze...zanudzaj mnie codziennie takimi cudami, a bede Ci niezmiernie wdzieczna.
    Takie "banaly" to ja bym sobie ponosila, oj tak...pomimo ze mam prawie 50 lat, no moze nie tak na co dzien , idac na zakupy...Ale na wyjscie, teraz, kiedy juz prawie lato, pasuja wspaniale i zaloze sie ze przyciagja uwage kazdego. Najchetniej to mialabym caly komplet, we wszystkich kolorach lata, a do tego spokojniejsza garderobe i mozna sie ludziom na oczy pokazac :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. niessssamowicie piekne! Jak wszystkie Twoje prace!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana piękne - jak zawsze, oczywiście. Ja chcę takie :D - napisz mi proszę na priva, co zrobić, żeby wejść w posiadanie takich cudeniek.
    Pozdrawiam gorąco, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  28. ...i labradoryty i Twoje ptasiory wprost UWIELBIAM. Cudeńka! Każda Twoja praca jest niepowtarzalnie piękna.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mateńko!!!! jaki banał!!!! toz to mistrzostwo świata i jeszcze wiecej:)
    urocze,nieziemsko śliczne ptasiory:)aż kręcę głową z podziwu:)SUPER
    buziaki słoneczne bo pada, pada, pada
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak zwykle bardzo ładne i okazałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Są niesamowite! Przepiękne kolory!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądają jak żywe. Tkwi w nich jakaś czarodziejska, nieziemska moc. Posiada Pani nieprzeciętny zmysł doboru kolorów, to wielki dar.I jeszcze dochodzi ta umiejętność łączenia kilku technik, gdzie żadna z nich nie rywalizuje o podium, wręcz przeciwnie pięknie się uzupełniają i tworzą jedną całość. Gratulacje

    OdpowiedzUsuń