Who is watching me... :)

niedziela, 1 kwietnia 2012

rozstrzygnięcie konkursu z jajem w tle...

Witajcie w ten kwietniowy poranek, który aurą przypomina??? (widok znajomy ten...) ehhh, co ja będę pisać, same macie to za oknem pewnie? ;) Ale ja jajami dzielić obiecałam oraz biżutami dnia 1 kwietnia, zatem:
Ażurowe jajo poleci do : Barbary (z bloga "Minął dzień")
A kolczyki staną się własnością: Książkozaura
Proszę o kontakt e.mail. :)
Dziękuję za tak liczny udział w zabawie oraz miłe słowa. :) Witam nowo przybyłych "podglądaczy" oraz gratuluję wybranym Babeczkom. :)
Buziaki do miłego! :*
 

28 komentarzy:

  1. eh.. znów się nie udało.. no nic. czekam na kolejną rozdawjkę i gratuluję (i zazdraszczam ;)) dwóm fuksiarom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, nie wierzę! Naprawdę nie wierzę :p Jeśli to nie prima aprilis, to nie masz pojęcia, jaka jestem szczęśliwa :) Marzyłam o tych kolczykach, naprawdę! Lecę pisać maila :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje szczęściary!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę i serdeczne gratulacje dla szczęśliwych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję szczęściarom!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam szczęście.
    Cieszę się gdy udaje mi się wylosować coś czego sama nie umiem zrobić;-))))
    Jajo jest cudne!
    Książkozaur też dostanie śliczności ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla wygranych!!! Może następnym razem to będę ja:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęściary... Książkozaurowi zazdraszczam troszkę... Buziaki dla Ciebie Aniu... :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję!!!! I dziękuję za zabawę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla Dziewczyn!
    Co do pogody - dziś w południe Mąż był na dworze w samym swetrze, bo słońce cudnie świeciło, a dosłownie dwie minuty później... zaczął padać śnieg!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę szczęściarom...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje oraz serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I 1 kwietnia można mieć farta :)))))))))
    Gratuluje
    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  15. GRATULUJĘ dziewczynom wygranej. Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczęściarom gratuluję, a Tobie, Aniu, dziękuję za ten dreszczyk emocji podczas oczekiwania:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla wygranych, dzięki za zabawę :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. gratulacje i dzięki za miłą zabawę :)
    http://domowerobotki.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje i dzięki za zabawę.

    OdpowiedzUsuń