Who is watching me... :)

poniedziałek, 30 kwietnia 2012

może?

... może komuś będzie się nudziło w ten czas lenistwa i do mnie wpadnie? ;) Może komuś zechce się parę słów w komentarza wpisać? Koto wie?!;)
Poczyniłam kolejnego biżuteryjnego gałganka,(tj. kolczyki + pierścionek),oraz kołnierzyk nr 02. Czyli dziś : znów na szybko, ale nie za bardzo po bożemu, raczej nieco "po frywolnemu"!;P Oj tak, tak też się zdarza i bywa całkiem  przyjemnie...  






Temperatura zabójcza nas nawiedziła i dobrze!:)))
Pozdrowionka!:D

26 komentarzy:

  1. bardzo fajny pomysł i wykonanie zestawu. Kołnierzyk po prostu podziwiam za wytrwałośc i czas poświecony na robotę

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kołnierzyk. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No raczej NA PEWNO!!
    Za każdym razem jak do Ciebie zaglądam to myślę że piękniej już nie można- i za każdym razem się mylę a Ty z każdym nowym projektem zachwycasz.
    CUDEŃKA!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta biżu mnie zachwyca po prostu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczny zestaw - jestem pełna podziwu dla pracowitości i talentu.))))

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny ten komplecik :) jejku całkowicie w moim stylu :) ale chciałbym mieć taki zestawik :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Komplet przecudny... :)Taki dla... wyjątkowej osoby :)

    Buziolce :*

    OdpowiedzUsuń
  8. precioso trabajo con soutach,felicidades

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuda, prawdziwe cuda...Ty to potrafisz. Komplet bizu jest rewelacyjny a kolnierzyk taki rowniutki i dokladnie zrobiony...no prawdziwe artystyczne cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie. Ile czasu Ci to zajmuje?

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolczyki i pierścionek - urocze ! A kołnierzyk - cudo ! Przypomniały mi się szkolne czasy, kiedy do każdej sukienki babcia robiła mi na szydełku kołnierzyk. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny komplet! Jestem w szoku (nadal ;-)), że można tak łączyć różne techniki i tak super to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajefajne te gałganki, a kołnierzyk uroczy i perfekcyjnie wykonany. Podziwiam samozaparcie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Już nie wiem co bardziej mi się podoba - przepiękna biżuteria czy ten cudny kołnierzyk... :)

    Bardzo staranne i pomysłowe prace. Jestem pod wrażeniem!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje prace jak zwykle wspaniałe i wyjątkowe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu ach jakie cudne frywolne cudeńka. A wiesz ze ja mam podobną temperaturę;)?

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha. U mnie w belgi raczej około 20 stopni i PADA. Masakra.
    Kołnierzyk- fantastyczny

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacyjna biżuteria ;)
    pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna biżuteria, od razu wpada w oko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjne połączenie, piękna biżuteria.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem zachwycona tym komplecikiem, połączenie jest rewelacyjne, a kołnierzyk jest uroczy!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gałgankowe biżutki i te i te poprzednie -wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  23. Podziwiam precyzję i pomysłowość.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Vintagowe "gałganki" mnie powalają!! O frywolitce nie wspomnę, bo na to brak słów zachwytu:-))))

    OdpowiedzUsuń