Who is watching me... :)

poniedziałek, 23 kwietnia 2012

gałgany... ;)

Przyroda nie znosi próżni, prawda ogólnie znana... U mnie objawia się owa chęcią uczenia się oraz kosztowania nowych technik, smaków itp. Tym razem padło na haft oraz metal. 
Mistrzynią tego pierwszego jest Margott . Uwielbiam jej prace! :)  W porywie szaleństwa postanowiłam spróbować włączyć elementy haftu przestrzennego do biżuterii. Pofarbowałam nici wiskozowe, bawełniane , z której wykonuję frywolitkę, miałam gotowe, więc - hulaj dusza! ;) Wyhaftowałam "gałgankowe" niby kaboszonki, dodałam sutasz, frywolitkę i??? No tak, poczułam niedosyt szaleństwa! - o ile to w ogóle jeszcze możliwe!;) - do "eksperymentu" wkroczył metal. Specjalistką od "blaszek" jak powszechnie wiadomo jest Ania . :) Jestem zafascynowana jej warsztatem. :) Otóż, kiedy Ania dowiedziała się że mam ochotę pobawić się metalem, zrobiła mi ogromną niespodziankę w postaci "zestawu startowego". Otrzymałam blachę miedzianą, mosiężną, puncyny oraz emalię do metalu! :) Nie zawahałam się użyć "prezentu" natychmiast(!) ba, pomimo braku np. profesjonalnych nożyc do blachy, młotka itp.- zrobiłam moje pierwsze metalowe elementy do biżuterii. Postanowiłam owe skomponować z "gałganiakami" ponieważ są to elementy bardzo lekkie a miedziane półksiężyce dodały im nieco ciężaru. ;) Zatem przedstawiam znowuuuu:  "prototypy: typy- gałgankowe"! ;) 
A teraz znowu robię "cósia"  tym razem grzecznego, po bożemu technika : frywolitka oraz coś tam na pięciu drutach się majta... ;)






Dobrego tygodnia życzę wszystkim! :)))

36 komentarzy:

  1. Cudeńka, jestem zachwycona, szalej tak częściej

    OdpowiedzUsuń
  2. Un trabajo precioso y perfecto!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem po wrażeniem,
    pozdrawiam
    Emi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod ogromnym wrażeniem.To jest przecudne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło rewelacyjnie. Uwielbiam takie połączenia z metale

    OdpowiedzUsuń
  6. Frapujący tytuł ale biżu wspaniała:-)miedź jest piękna:)
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne po prostu fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo za kreatywnośc. Uwielbiam takie łączenie technik. Tobie wyszło fantastycznie.
    Misz masz starego z nowym

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne i na pewno bardzo trudna technika ..

    http://diyblog3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyjatkowy komplet! Piekny poprostu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super połączenie! Wyszło coś niesamowicie przykuwającego uwagę, piękne i wyjątkowe

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem, tak od lat wielu... chodzi za mną ten pomysł na biżu z haftem... ale minęło niesamowicie dużo tych lat i ... nic.
    Zrealizowałaś moje marzenie... i jest cudne! Dziękuję za to że mogę to oglądać...

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjna technika, wyszło cudnie.))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Un trabajo excelente, es un conjunto preciosísimo!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjne połączenie technik!!! :) super biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przesliczne i niesamowicie orginalne. Tutaj w Wiedniu mozna znalezc tez takie wlasnie medaliony, tzn. podobne, w srodku jest len a na nim haft, przewaznie kwiatowy wykonany w Petit Point...
    przesylam linka, moze masz ochote zajrzec :) Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  17. http://www.stadt-wien.at/branchen/mode/petit-point-geschenkideen.html

    A link tu - bo zapomnialam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Sabinko. :) Byłam na stronce. Śliczne "bibelotki", haft chyba wykonany krzyżykami - przypomniałam sobie że mam nawet takie maciupeńkie puzdereczko w ten sposób zdobione - straszna staroć, nawet kiedyś pokazywałam. Dziękuję Kochana za miłe słowa i odwiedziny- buźka!:*

      Usuń
  18. Tyle technik w jednym i jaki powalający efekt ....

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny komplet - uwielbiam łączenie technik...
    Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny efekt połączenia wielu technik....

    OdpowiedzUsuń
  21. Powala mnie ta Twoja wszechstronność, bo kunszt i precyzja już dawno mną zawładnęły:)Niesamowicie piękny komplet:)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudny :) uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem w szoku.
    Jestem pełna podziwu.
    Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  24. noooooooooooooooo.....



    yyyyyyyyyyyyyy


    az nie wiem co napisac:)

    rewelacja
    pomysl idealny
    wykonane rowniez
    super!!

    www.magdalenamarszalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie gałgany!!!
    Jesteś genialna :))))

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ciekawy pomysł, świetny projekt

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest coś, czego Twoje zdolne rączki nie potrafią ?? :)
    Ależ Ty jesteś kreatywna!!
    Przepiękny haft, pomysł, wykonanie.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Niesamowite. Jak zaklęty barok.

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu, to jest przepiękne! Ależ Ty masz magię w w rękach :)

    OdpowiedzUsuń