Who is watching me... :)

wtorek, 10 kwietnia 2012

czym się wiosna objawia?

... wiadomo - ptasiorami różnistymi! ;) 
Ale u mnie to już na epidemię wyglądać zaczyna.  Ehhh... pióra , pióra, to tu , to tam, wszędzie je pcham! ;)
Te oto biżuty zaczątek swój w Afryce miały. Kończyłam "przed chwilą" dosłownie. Mam nadzieję że egzotyczny koloryt w nich choć trochę widać?  
A wiosna?! Niniejszym zawiadamia się że na Dolnym Śląsku przebłyski są!:) Nie licząc moich ptasiorów, rzecz jasna! ;) Z  nadzieją na "rozprzestrzenienie się zjawiska"- "puszczam dalej" : "Leć Wiosno, leć!!!" :)))




51 komentarzy:

  1. O matko! Jakie cudowne! Normalnie odlot:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, dzięki za komentarz- miło! :)))

      Usuń
  2. No są są przebłyski:) W Jeleniej daje słońcem, że ho ho:)
    A kolczyki oszałamiające!!!! Wisior też:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Toż to już nie wiosny przebłyski, ale prawdziwe zaklinanie lata. i to takiego porządnego, upalnego i suchego z Afryką w tle. Aniu, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. SOOOOOO SCHÖÖÖÖÖÖÖNNNNN! I LOVE IT!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak piękne, że aż brak słów

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te twoje pierzaste przywoływanie wiosny:) Wołaj, wołaj ja tez skorzystam;) Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu- liczę na wzajemność w kwestii przywoływania owej kapryśnej nieco... :)

      Usuń
  7. Es un verdadero placer ver estas maravillas! La limpieza y la precisión, la variedad de materiales que empleas haces que sea un auténtico arte y me da una gran satisfacción contemplar estas piezas.
    Mis felicitaciones por tan hermosos trabajos, dicen mucho de la persona que los ha creado.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gracias. una palabra muy amable. besos Cristina. :)

      Usuń
  8. Eh, kocham tę ptasią grypę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naszyjnik jest fantastyczny, bombowy, prezentuje się naprawdę pięknie, bardzo egzotycznie, trochę dziko i mnie bardzo kojarzy się z Afrykańską biżuterią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta biżuteria kojarzy mi się z indiańskimi klimatami:))
    pozdrawiam cieplo
    Emi

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie również i dlatego podobają mi się szalenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi też indiańsko, rewelacja... z tymi piórkami...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nieziemski, afrykański, gorący i klimatyczny komplet!!!
    Fantastycznie robisz "ptasiory"!!!
    Aż sobie pomarzyłam ... o Kenii - nie z Kenem hihi;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niekomplet, (przypadkowo skompletowało się,o, i "tyz piknie jak cholercia"!)...hihi Kenia z Rusellem jak znam życie?! ;P

      Usuń
  14. Trzeba przyznać, że te ptasiory przyciągają oko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sin palabras,....espectacular.

    OdpowiedzUsuń
  16. Patrzę i patrzę i nie mogę wyjść z podziwu! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie widać egzotykę!
    Piękne te ptasiory :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a,cieszę się bardzo(!!!), bo chłonęłam "porami" ile się dało(choć pory w walizie spokojnie spoczywały przez czas cały)... sory... głupawa jakaś mi się włączyła! :)))

      Usuń
  18. Fantastyczne i egzotyczne w całej swej okazałości!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam pióra w biżuterii! Super:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowite!!! kolczyki szczególnie :) powaliły mnie na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne! Poprostu rewelacja:) Zazdroszcze talentu...:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu prawdziwe cudo !!!!!!!!!!!!!!!!
    Cieplutkie kolory jak powietrze afrykańskie !!!!
    A kolory optymistyczne !!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje kolory (!), bardzo pasują do mojej (rzekomej ;)) urody,
    piękności jakieś są to!
    Pozdrawiam,
    dziki lokator

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie bez wyjątku "piórzaste" są po prostu fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne!!! Jak ja bym chciała takie cudo przypiąć sobie do ucha :D Jak można zamówić u ciebie taki komplet?

    OdpowiedzUsuń
  26. ten komplecik jest obłędny, nie sądziłam, że takie cudo można z piórami zrobić, połączenie genialne, czekam z niecierpliwością na kolejne!!

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny blog z cudnymi rzaczami serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. toż to letni już szał kolorystyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ożywcze i egzotyczne - aż oczy się śmieją. Po prostu oszałamiające!

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak, zjawiskowe! takiego cuda jeszcze na oczy nie widziałam. Hmmm... to musi być przyjemne jak cię tak piórko po szyi muska :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Takiego połączenia jeszcze nie widzialam. Super pomysł i zapraszam do siebie na brocantowe candy.

    OdpowiedzUsuń
  32. Mało która bizuteria mi się podoba ,ale ta jest super!

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj :)
    Nieprzytomnie piękny ten komplet! Trafiłam na zdjęcie wczoraj, przez przypadek, i ciągle tu wracam, żeby jeszcze sobie popatrzeć :)
    Poza tym zainspirowałaś mnie, mam ochotę spróbować sama jakiś wisior zrobić. Pewnie nie wyjdzie tak pięknie, bo to będzie mój pierwszy, ale ciągnie mnie ;)
    Pozdrawiam, i liczę, że będziesz umieszczać takie cuda regularnie.

    OdpowiedzUsuń
  34. przepiekne:)przecudne:)szalone:)
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  35. Wonderful! Beautiful colors and I like the mixed materials.

    OdpowiedzUsuń