Who is watching me... :)

środa, 21 marca 2012

baju, baju, byłam w raju... :)

Witajcie!:) Urlop zaliczam do udanych : zakątek uroczy, bajeczny, wprost nierzeczywisty. Hotel idealnie wkomponowany w przyrodę,"w pakiecie" piękna zatoka z lagunami i cudnie zachowaną rafą koralową. Nurkowaliśmy i snurkowaliśmy  do oporu. Muszę powiedzieć że przygoda z robieniem fotek podwodnego życia fascynująca, choć trudna to sztuka. Zaś to co pod powiekami zostaje, nie do opisania i jak klasyk mawia: "bezcenne". Dodam, że plaże wprost usiane skarbami natury, jednak nic z tego bogactwa uszczknąć się nie da. Surowa kara grozi za zabieranie i wywożenie czegokolwiek co się z Red Sea wyciągnie lub znajdzie na plaży. Szkoda mi bardzo było, ale szanuję i popieram surowość przepisów w tej sprawie.  Zatem kilka fotek z "rajskiego zakątka" załączam. 
p.s.Bez zakupów "przydasiowych" obyć się nie mogło, choć "stacjonowaliśmy" na pustyni. Chłopak z kramikiem bużiuteryjnym chyba mnie pokochał po tym jak wykupiłam większą część jego zaplecza. Szyłam biżu i dziergałam frywolitki na plaży czym wzbudzałam ogólną sensację i podziw!;) Haha,szczególnie tubylcy  gratulowali mojemu TŻ tak zaradnej i clever żony, dochodziło nawet do "ekscesów" w postaci całowania po rękach... ;) 
Parę "ażurków" na koniec w klimacie przedświątecznym oraz wiosennym. Wszystkim pięknej wiosny życzę oraz pogody ducha! :) Pozdrawiam!:))
... dorzuciłam jeszcze jedną fotkę rafki... cóż nie mogłam się oprzeć... ;)








34 komentarze:

  1. wakacje godne pozazdroszczenia!!! pozdrawiam, i czekam na pourlopowe wytwory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raj najprawdziwszy:-))). Założę się, że Małżonek po słowach very clever wife - pękał z dumy:-))).
    W takiej aurze to natchnienie na robótki same przychodzi:-)))).
    Aneczko, raz jeszcze rzeknę: cudowne wakacje:-))))

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nazywa wypoczynek z prawdziwego zdarzenia. Rozmarzyłam się po tych zdjęciach - cudnie musiało byc. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ciarki na plecach od tych rzepięknych widoków!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny urlop, aż zazdraszczam troszeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW, co za bajkowa sceneria, morze i kwiaty.baaaaaaardzo zazdroszczę, super wypoczynek:) chylę czoło, że nawet w czasie urlopu nie zapomniałaś o biżu, czekam na fotki:))chyba trudno wracać?
    pozdrowienia
    dorcia
    dorcia48@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez bym chciala.... przepieknie!!! Zazdroszcze wspanialego Urlopu!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. no bo Ciebie to tylko po rękach całować :)) Wspaniałe widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę, wychodzi na to, że byłaś Aniu w raju! Faktycznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. To już mam o czym marzyć gdy czas wakacji nadejdzie :))) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że wakacje Ci się udały :) Zdjęcia cudne podziwiałam na FB... :)

    Pozdrawiam serdecznie...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to wróciłaś z naładowanymi bateriami :) To super, że wypoczęłaś, urlop się udał. Przywiozłaś ze sobą kilka "skarbów natury". Ahh..czegoż chcieć więcej :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniałe widoki:) zaprosiłam Cię do mini zabawy zajrzyj do mnie na bloga po szczegóły:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie... Ach, aż zazdroszczę! ;-)
    No to teraz same rajskie cudeńka będziesz robiła? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. szczęściara! zazdroszczę, zazdroszczę, zazdroszczę, i podziwiam zdjęcia oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czuję już jak Ci energia buzuje i tylko czekam na nowe cudeńka stworzone przez Ciebie... a po cichutku mocno zazdraszczam takiego urlopu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłem na Red Sea i wiem
    jak to jest piękne :-)
    Anya, zdjęcia - wielki ...
    Dziękujemy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Na takich plazach mozna czerpac energie cala para, wiec teraz masz akumulatory naladowane a my czekamy na Twoje kolejne cuda:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem jedynie że zazdroszcze ehhhh marzenia

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż miło popatrzeć na takie klimaty z rana:)
    Piękne zdjęcia i cudowne widoki:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia. Aż gorąco się robi od samego patrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdrość nie nalezy do grupy uczuć szlachetnych, ale ja Ci jednak zazdroszczę. Piekne zdjęcia porobiłaś a zaplecze koralikowe zapowiada,zep orobisz ciekawe rzeczy.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje;) Baju,baju ja nie będę w raju;(((( Kończę domek-brak funduszy.Ale miło popatrzeć na na czyjeś szczęście.Pozdrowionka;)))))

    OdpowiedzUsuń
  24. oooo, kochana, to nieźle sobie akumulatory naładowałaś w takich sceneriach bajkowych.
    Śuper podwodne zdjęcia...a jedna rybka , a dokładniej syrena, w twarzowych okularach, dziwnie znajoma ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. zdjęcia rewelacyjne :)
    na pewno samopoczucie po takiej wycieczce tez :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne wakacje Aniu!!! Zdjęcia wspaniale aż dech zapiera :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Akumulatorki naładowałaś, teraz tylko czekam na nowości:) Widoki zachwycające:)

    OdpowiedzUsuń
  28. zdjęcia cudowne, nic tylko zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. WOOOOOOOOOOOOOW, i ty stamtąd wracałaś?? ;))) Ja bym została i zapuściła korzenie :D

    Jajka ażurowe PRZE-CUD-NE!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Faktycznie , ciezko byloby wracac z takiego raju! Cudna podroz !
    Ja mam pytanko: czy moge dostac pozwolenie na skopiowanie jednego ze zdjec, chcialam go uzyc jako inspiracji do namalowania obrazu...
    Zdjecie jest 3 po zdjeciu na ktorym jestes Ty pod woda nurkujaca...Daj prosze znac.
    Moc serdecznosci posylam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Tylko pozazdrościć takich wakacji i wrażeń.Teraz z nowymi siłami na pewno będziesz miała tysiące nowych pomysłów i moc do ich realizacji.A jak popatrzę na te fotki to ciepło robi się w sercu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. WAKACJE boskie - zabawa cudowna, dziewczynom, co szczęście mają gratuluję! ♥
    Dziękuję raz jeszcze ;))))))

    OdpowiedzUsuń
  33. Ach Aneczko tak wspaniałymi zdjęciami uszczęśliwiłaś moje oczy. Miałaś wspaniały wypoczynek. Uśmiechałam się czytając o gratulacjach dla małża. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń