Who is watching me... :)

czwartek, 16 lutego 2012

Ogłaszam : "Candy z jajem!" :)

Dziś okazja żeby ze słodyczami pofolgować,a że ja ze słodyczy najchętniej jadam takie o... :
Dla mnie krewetki, a dla Was słodkie conieco przygotowałam. :) Słodyczy jest sztuk dwie : 
1.wykonane przeze mnie ażurowe jajo gęsie
2. kolczyki sutaszowe (do wyboru z tych które widoczne na zdjęciach). Kolczyki (sztyfty-obie pary), które proponuję  utrzymane są w chłodnej tonacji. Aby "zadowolić" wszystkich chętnych,mam dla Was dwie pary w odmiennej stylistyce. Pierwsza para - długaśna, z kianitami w roli głównej , z mnóstwem frędzelków itp. (kolorystyka "specyficzna" - szarości, błękit, odcienie fioletu i różu).
 
Druga para - minimalistyczna
 w formie i kolorze (z naturalnymi granatami i iolitem).




 Proszę w komentarzu zaznaczyć , którą parę kolczyków wybierasz. :)


Jeśli macie ochotę na "Candy z jajem" - zapraszam serdecznie!:)
Zasady: "z cyklu znacie , to posłuchajcie":
1. Proszę o zostawienie komentarza pod tym postem z deklaracją chęci wzięcia udziału w zabawie.
2. Umieszczenie podlinkowanej informacji z fotką u siebie na blogu (lub FB).
3. Jak zwykle w takich przypadkach - oczekiwać na losowanie... 
Zapisać można się do - 31.03.12r.
Ogłoszenie wyników - 01.04. - Prima Aprilis!!! ( no nieeee, losowanie jak najbardziej na serio będzie i po Bożemu, bo mamy Niedzielę Palmową w tym dniu)
Reasumując - 1 kwietnia zostaną wybrane dwie osoby z których pierwsza otrzyma ażurową pisankę a druga - wybraną parę kolczyków, żeby była jasność... ;) 
 P.s. zastanawiałam się czy nakładać obostrzenia w stylu: "tylko dla blogerek , obserwatorów"itp. , ale zrezygnowałam. Nie chcę naciskać i "mnożyć bytów" nakłaniając kogoś do "obserwacji", a co do wymogu posiadania bloga - to wiem, że są osoby które mnie odwiedzają regularnie a takowego nie posiadają, więc nie stawiam warunków. :) Oczywiście najmilej mi będzie jak udział w zabawie wezmą osoby "mi znane" i że tak powiem "aktywne"!:D Będę im kibicować!:)
Zatem "Candy z jajem!" czas zacząć - Miłej zabawy!:)))
UWAGA!!! -  w związku z dyskusją (i przepisami przede wszystkim) , na temat loterii, candy itp. zabaw, postanowiłam zmienić reguły zabawy. Rzecz tyczy się "gier losowych" (czyli zabaw, w których "zwycięzcę " wyłaniamy drogą losowania - a na takową potrzebna jest zgoda Ministerstwa Finansów). Jeśli działamy bez niej , narażamy się na karę pieniężną do maks.12mln zł. W zaistniałej sytuacji "Candy z jajem" staje się Konkursem - a nie loterią . Zwycięzcę wybiorę osobiście spośród osób biorących udział . Umówmy się że, kryterium stanowić będzie : "fajny komentarz"! ;)))
 

217 komentarzy:

  1. A mnie się marzą te z kianitami bardzo, bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja też chcę... te w surowszej wersji poproszę z granatami.
    Obserwatorem jestem od prawie samego poczatku bloga, jeno się nie ujawniam... jakby co to ujawnię się jak wygram...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jaja!!!! Jak najbardziej takie mi się marzą :) a kolczyki jedyneczki chętnie bym przygarnęła :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękności rozdajesz :) nie może i mnie zabraknąć w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I JA SIĘ USTAWIAM CHĘTNIE... JAKBY CO TO TE MINIMALISTYCZNE POPROSZĘ...

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne prace :) ja się z chęcią zapiszę do zabawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach zapomniałam jeszcze wybrać to ja się pisze na drugą parę kolczyków, pamiętam je dobrze - długo za mną chodził ich wzór

      Usuń
  7. zapowiadam tu wielki tłok
    jak coś to te minimalistyczne
    info w formie pisemnej na bocznym pasku, jeśli taka zmiana może być

    OdpowiedzUsuń
  8. pomarzyć o jaju i długaśnych kolcach można... chociaż tyle...

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne kolczyki. obie pary:) choć mnie do gustu bardziej przypadły pierwsze, długaśne :)
    staję więc grzecznie w kolejce po nie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ach! ale cuda! ustawiam się w kolejeczce!
    jak dla mnie NAJ NAJ NAJ "Pierwsza para - długaśna, z kianitami w roli głównej , z mnóstwem frędzelków itp. (kolorystyka "specyficzna" - szarości, błękit, odcienie fioletu i różu)." że tak zacytuję ;)
    już umieszczam info u siebie :)
    http://siostrostwor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kusisz niesamowicie z przyjemnością dołączam, skłaniam się ku kolczykom z frędzelkami, kojarzą mi się nieziemsko

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj.
    Mi podobają się te drugie kolczyki minimalistyczne.
    pozdrowionka.
    sylwiadarul@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam patrzeć na twoje sutaszowe dzieła ale chyba tym razem wygrało ażurowe jajko ,..Zapisuje się z wielka przyjemnością ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się pierwsze kolczyki, te bardziej "bajeranckie", dlatego chętnie wezmę udział w CANDY :) www.kraina-czarow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie cuda tworzysz, że aż dech zapiera - jajo cud cudowności, a te bogate sutaszowe kolczyki - brak słów...jolagry.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolczyki piękne, dla kolczykowej sroczki trudny wybór ale granaty to moje ulubione kamienie więc ..., jajeczko też dostanę!? :))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tez chetnie sie zapisze, choc tylko na kolczyki-te pierwsze, dlugasne :) Te piekne jaja juz mam ( sa co roku ozdoba mojego wielkanocnego stolu :) wiec nie bede zajmowac miejsca innym dziewczynom...Mysle ze tak bedzie w porzadku ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Po proszę te z mnóstwem frędzelków. Są powalające.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. zapisuję się! i gdybym daj Boże wygrała to wybieram te szare cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jajo cud:) I kolczyki toże:) Ale kolczyki umiem sama, a jajo - nie mam instrumentów do produkcji...

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuję się po to cudne jajo, albo po kolczyki te na sztyfcie

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie oprę się pokusie, chętnie przygarnęłabym jajeczko :)))
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  23. ojj ja zawsze marzyłam o takich sutaszowych kolczykach. Poproszę dyndające bo już się w nich zakochałam. Oczywiście jak wygram :)ahhhh oby mi się udało.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja zgłaszam sie na długie kolczyki są boskie

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja się zapisuję:) Długie kolczyki jak najbardziej poproszę:)
    martyna.art@onet.pl
    martyna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cicha podglądaczka ze mnie... ale tacy też tu mogą startować:)
    Zatem stanę w kolejce, choć tu pewnie parę setek chętnych będzie:)
    W rozterce jestem strasznej co do ewentualnego wyboru, ale jednak sroczka ze mnie i wybioram w razie wylosowania te pierwsze z wisirami:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Od dawna podziwiam cuda jakie tworzysz...tym razem też jestem zachwycona kolczykami i jajem też...nie wiem które bardziej mi się podobają ale jak już muszę wybrać żeby stanąć w kolejce to może te pierwsze...uwielbiam takie kolorki...

    OdpowiedzUsuń
  28. Staję w kolejce bo dostać coś od Ciebie to byłby zaszczyt :) Jajko cudne a i obie pary kolczyków równiez. Trudno wybrać bo każde podobają mi się na swój sposób...ale jednak długość zwyciężyła :) Uwielbiam "dyndające" :) :)

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja staję w kolejce po te cudowności! Jajo przepiękne, no i te dłuuugie kolczyki... Piękne. Pozdrawiam. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  30. PIĘKNOŚCI!! Piszę się z przyjemnością, a kolczyki, jakby co, to oczywiście te długaśne, ja tam minimalistką nie jestem i im więcej i bardziej kolorowo tym lepiej ;)) Zapraszam też na moje candy, jeśli masz ochotę :)) P.S. A te krewetki to z czyyyyyyyym, bo też na jutro planuję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      krewetki(surowe najlepiej,nie w postaci obgotowanej sprzedawane): papryka, cebula, peperoni, imbir świeży, czarny sezam, oliwa z oliwek - wsio = miodzio!:D

      Usuń
  31. Ojojoj... Cudeńka! Szczególnie kolczyki nr 1...

    Super, że wymagania nie tak restrykcyjne, to w kolejce mogę stanąć ;-)

    Pozdrawiam
    Ola

    ainuin1@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. ja tez najbardziej ze słodyczy to śledzie lubię, krewetki też mogą być :D jajo ażurowe chciałabym mieć w swojej kolekcji jajowej, której nie mam ;) i kolczyki? jak już mam decydować to chyba wolę te dłuuuugie sztyfty

    OdpowiedzUsuń
  33. maravilloso trabao,me encanta lo que has hecho con el huevo,originalisimo,felicidades

    OdpowiedzUsuń
  34. Długa kolejka, ale zapiszę się po te cudne, długie kolczyki. Posiadanie Twojej pracy to jest coś!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie cuda!!!! Ja też z wielką nadzieją się zapisuję :) mnie podobają się drugie kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Staję w kolejce i sama sobie kibicuję :-)
    Pozdrawiam
    Asia
    joanna-januszewska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Pewnie, że się ustawiam...po takie cudeńka....zawsze:)
    Minimalizm w kolczykach mnie nęci, ale podobają się i długie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. To i ja się z nadzieją na długie kolczyki

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Info tutaj http://roma-dobrenaspleen.blogspot.com/2012/02/z-jajem.html:
    Jasne jak słońce, że zapoluję - i jak szaleć, to szaleć na bogato - moje oko spoczęło na kolczykach z frędzelkami.

    OdpowiedzUsuń
  40. cudownie:))))) ustawiam się po kolczyki z kianitami:))))) Pozdrawiam gorąco:))))

    OdpowiedzUsuń
  41. Moje uszka zamarzyły by kolczyki nr 1 na nich dyndały :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też chętnie zapisuję się do zabawy,może tym razem się uda:) jeżeli kolczyki-to minimalistyczne z granatami:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zapisuję się ! Dobrze, że krewetki nie dla nas, a kolczyki w wersji minimalistycznej są bardzo, bardzo do "schrupania" :)

    OdpowiedzUsuń
  44. I ja podziwiam Twoje dzieła :) Więc z przyjemnością ugościłabym u siebie choć jedno z nich... Jeśli się uda, za co będę trzymać kciuki :) to poproszę o pierwsze kolczyki... Są cudowne :)
    Serdeczności przesyłam... :)

    OdpowiedzUsuń
  45. I JA SIE ZAPISUJE! A KOLCZYKI WSZYSTKIE SA CUDNE, WIEC JESLI ZOSTANE WYLOSOWANA BEDE MIAŁA PODWÓJNĄ NIESPODZIANKE:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapisuję się a może się uda :) Kolczyki nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  47. To ja też ustawiam się w kolejce po kolczyki nr 2, ale nr 1 też nie pogardzę.Pozdrawiam kuzyneczkę serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  48. ja też stanę w kolejeczce
    a może jakimś cudem - przepiękne są te w wersji minimalistycznej nic dodać nic ująć pełna perfekcja
    jajo też genialne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie mogę sobie odmówić tej przyjemności- marzenia... chociaż obiecałam sobie, że już nie będę brała udziału w żadnej takiej zabawie- no po prostu szczęścia nie mam ;) Ale Twoje kolczyki z kianitami będą mi się śnić, więc co tam, zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Przypadkiem tu trafiłam ale z chęcią będę gościć częściej:) Tymczasem chętnie ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  51. A ja poproszę krewetki :-)
    Kusisz Aniu tymi podarunkami, oj bardzo. Jajo fantastyczne - tutka oglądałam ale się nie porwę, poza tym gdzieś mi szlifierka zginęła :-(
    Co do kolczyków - na bogato.
    Info u mnie "w nowym domu...2".

    OdpowiedzUsuń
  52. Przez przypadek trafiłam na Twojego bloga . I przejrzałam go całego . Po prostu oczu nie mogłam oderwać . I już sama nie wiem co mi się najbardziej u Ciebie podoba .
    Ustawiam się grzecznie w kolejce .
    Pozdrawiam Mili

    OdpowiedzUsuń
  53. pragnę obojętnie co! najlepiej niebieskie kolczyki :-) pozdr xxx

    OdpowiedzUsuń
  54. Jajo jest przecudne, kolczyki też zwłaszcza pierwsze:)
    Staję w kolejce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Swietne nagrody proponujesz:) Bardzo podobaja mi sie drugie kolczyki a jajo-bajka! Dopisuje sie do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Staję w kolejce za kolczyki w kolorystyce "specyficznej" (kurczę, na co dzień chodzę ubrana w błękity i fiolety, i poczułam się teraz tak troszkę... specyficznie ;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja również staję do kolejki bo prace są rewelacyjne, jestem nowa podglądająca ale zapewniam że nie tylko ten jeden raz. Pozdrawiam Anita.

    OdpowiedzUsuń
  58. Zapomniałam dodać co do kolczyków to te dłuższe.

    OdpowiedzUsuń
  59. zgłaszam się:) i wybieram szare

    OdpowiedzUsuń
  60. Absolutnie imponujące cudeńka.Wybieram długą wersję kolczyków.
    http://by-mariolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Kocham granaty miłością wierną od wielu lat.
    Jeśli można to się zapisuję na wersję z tymi właśnie kamieniami.

    OdpowiedzUsuń
  62. OOO BOZIU ŚLICZNE .!
    mam mówić szczerze to jestem taką cichą wielbicielką ponieważ często tu zaglądam ale nigdy nie mam odwagi coś napisać nie wiem może to i głupie ale prawdziwe .!
    jajo albo szare kolczyki rezerwuje .!
    są cudne :))

    OdpowiedzUsuń
  63. Sutasz dla mnie czarna magia ,pozostaje mi tylko podziwiać ...i tylko czekac na szczęście w losowaniu na te długaski:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Przyłączam się do kolejki.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Magdalena
    quitemaxwork@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja również przyłączam się do zabawy, nie mogę opuścić takiej okazji. Wybieram kolczyki - wersja pierwsza, są prześliczne. Nie wspomnę już o ażurowym jajku - rarytas! Pozdrawiam.
    http://unga-sielskieanielski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Cudowne Candy!!! Z miłą chęcią będę częściej zaglądać:) Ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  67. Zapomniałam napisac jakie kolczyki, wybieram pierwszą parę!

    OdpowiedzUsuń
  68. piękne niespodzianki, zapisuje się z ogromna chęcią, Jeśli do mnie się uśmiechnie szczęście wybieram kolczyki nr 2,

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja także się zapiszę i wybieram pierwszą parę

    OdpowiedzUsuń
  70. Już widać ,że chętnych na Twoje cuda będzie mnóstwo , może tym razem ja będę miała szczęście... kolczyki nr 1 to jest to !
    pozdrawiam, Basia

    OdpowiedzUsuń
  71. Ach jakiez one piekne te Twoje slodkosci. A kolczyki.... ciezki orzech bo i jedne i drugie sa w sam raz, zalezy od nastroju hihi.

    OdpowiedzUsuń
  72. piękne, no i zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  73. A właśnie, że ja takich kolczyków sobie nie zrobię i takiego jaja również, więc ośmielam się stanąć pokornie w kolejce do maszyny losującej:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  74. ja walcze o drugą parę - tą minimalistyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Te pierwsze kolczyki są genialne!

    Narobiłaś mi smaka na nie więc grzecznie staję w kolejce i czekam aż szczęscie się do mnie uśmiechnie :)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:
    http://violetowewzgorze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. i ja z przyjemnością się zapisze :)
    te pierwsze kolczyki mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  77. oczywiście się zgłaszam i pisanka i kolczyki są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  78. Chętnie przygarnę pierwszą parę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. chętna oczywiście :) na te niebieskie :) info u mnie na FB https://www.facebook.com/profile.php?id=100001466081934

    OdpowiedzUsuń
  80. Staję w art-ogonku z przyjemnością po te Arcydzieła :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Przepiękności!!!! Nie mogłabym więc się nie zgłosić i cierpliwie poczekam na losowanie :-), obydwie pary są śliczne ale ostatecznie zdecyowałam się na niebieskie i
    oczywiście udostępniam na FB https://www.facebook.com/profile.php?id=100000850639525

    OdpowiedzUsuń
  82. Piękności... ja długaśne lubię :) pozdrawiam i ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  83. ja się piszę na kolczyki nr 2 :)

    i zapraszam na moje małe Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  84. Piękne kolczyki, a jajo - mistrzostwo świata. Gratuluję. Zgłaszam chęć udziału w zabawie. Chciałabym wygrać, bo bardzo liczę na te długaśnie kolczyki (pierwsze).
    pozdrawiam
    justyna
    www.reczniestworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Staję w kolejce :) Udostępnione na FB

    OdpowiedzUsuń
  86. Piękne, więc nie może mnie zabraknąć! ja chętnie "przygarnę" te długaśne! są bosssskie
    pozdrawiam i zapraszam
    http://kraina-sztuki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co do krewetek... to ja też UWIELBIAM krewetki :D

      Usuń
  87. z przyjemnością dołączę do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  88. Długa kolejka, ale ja też się ustawię:) Chciałabym wygrać kolczyki minimalistyczne-piękne są. Zapraszam do mnie: www.mojehafty.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. Oj, już długa kolejka, staję na końcu i zapraszam także do wzięcia udziału w moim Candy na "oswojenie" Walentynek!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  90. Jestem zachwycona Twomi pracami!Mistrzostwo w każdym wydaniu,kiedy mi będą wychodzić tak proste szycia;(Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  91. Tak sobie cicho oglądam,candy z jajem super sprawa.Zapisuję się choć nie mam bloga-staje w kolejce:)dzięki za szansę*D
    Nieziemskie prace:)
    a gdyby tak ...to poproszę o kolczyki minimalistyczne, taaakie lubię
    Dorcia
    dorcia48@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  92. To i ja w kolejce staję. Pierwsze kolczyki mnie urzekły. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  93. Staję grzecznie do kolejki i poprosze kolczyki nr 2
    Pozdrawiam http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  95. Świetne prace:) Zapisuję się i ja. Nie mam bloga jak na razie ale kiedyś będzie. Kolczyki nr 1:)
    Pozdrawiam monika.s53@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. Zapisuję się na Candy z największą przyjemnością :) I dodam, że jesteś moją mentorką jeżeli chodzi o sutasz :)

    A i zapraszam na moją rozdawajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Kochać to tak łatwo powiedzieć Kochac to nie pytać o nic. .
    .zakochałam się w Twoich robótkach .Kocham i nie pytam...czytam;)
    Czytam i mam chęć na jajo....cudoooooooooo , O!

    OdpowiedzUsuń
  98. Staję w kolejce, kolczyki nr.1 urzekające. Pozdrawiam;)
    http://ewuva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Och ale piękne jajo niesamowicie wygląda no i kolczyki też cudo mi się i jedne i drugie podobają ale chyba 1 niesamowite są

    OdpowiedzUsuń
  100. CUUUUdne te z kianitami!!!Pierwszy raz widze takie cueńko:)))

    OdpowiedzUsuń
  101. Staję w kolejce po tę piekną pisankę i (po bardzo długim namyśle)kolczyki nr 2.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  102. Z przyjemnością się zapiszę, bardzo podobają mi się kolczyki nr 1 i oczywiście cudowne jajko! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  103. ojojojjojo! te niebieskości cuuuudne są!!!!!!!
    Nie dziwię się, ze tu tyyyyle osób :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Info o candy w podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  105. Cudowności, też spróbuję się pouśmiechać do szczęścia ;) może i ono się uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Witam, chciałabym dołączyć się do długiej listy oczekujących na przepiękne rękodzieło :)
    W razie wygranej proszę o kolczyki nr 1 :) a w ramach nagrody pocieszenia proszę o podpowiedź jak podkleić poprawnie linka na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Piszę się! Kocham sutasz i we wszystkich takich dziełach jestem zauroczona! Zapraszam do mnie FlashArt.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. Mnie zauroczyło jajooooo - śliczne :-)więc w kolejce się ustawię :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  109. Ostatnio podkochuję się w fiolecie, więc staje w kolejce po długie i strojne :)
    pozdrawiam, Agnes

    http://agnesowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. A to ja też się zapisuję na candy.Niebieski,szary,fioletowy to jest to co lubię:)
    kamala72interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. I ja po ciuchutku za owocami morza w kolejce się ustawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  112. Bardzo podobają mi się Pani prace. Chętnie wezmę udział w zabawie:) Wybieram pierwsze kolczyki. Marzę natomiast o naszyjniku z kwiatami. Ale ten sobie u Pani do ślubu zamówię:)Pozdrawiam Marta Wajda

    OdpowiedzUsuń
  113. cudowne rzeczy :) zapisuję się banerek dodany: http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. Zapisuje się i obojętnie co wygram będę wdzięczna losowi, że mnie wybrał:)
    http://arts-ooak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  115. Dla mnie granaty, są takie eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Witam. Ja jestem tu po raz pierwszy, ale nie ostatni, bo piękne prace tworzysz i warto je oglądać. Chętnie ustawię się w kolejce. Obojętnie które, bo wszystkie piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  117. Sporo nas tutaj, ale nie ma się co dziwić. Wszystko cudne. Serce i oczy się radują oglądając takie piękności. Jeśli szczęście dopisze to jajo przygarnę, ale i kolczykami nr 2 serce pocieszę.
    itka71@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  118. strasznie długa ta kolejka ale nie dziwię się.Sama nie wiem co ładniejsze?!Dzięki za zrozumienia,że ktoś nie lubi sam pisać, ale lubi czytać
    Marzena
    marzenacegielka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  119. Piękności! Oczywiście się zapisuję i czekam z niecierpliwością;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  120. Piękne i pisanka i kolczyki szczególnie ta pierwsza para kolczyków długie kolorowe bardzo ładne. Fajnie że chcesz się podzielić takimi wspaniałościami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  121. Oj, jakie cuda proponujesz w nagrodę! O jajku ażurowym od dawna śnię. Może sen tym razem stanie się jawą?

    OdpowiedzUsuń
  122. Czemu mnie tu jeszcze nie ma? Oj, ustawiam się po te cuda i ja :-) Z przyjemnością przygarnęłabym jajo ... albo kolczyki nr 2 :-) Może tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie :-) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  123. Pierwsza para kolczyków, zdecydowanie.. i tak szczerze mówiąc liczę tylko na kolczyki, więc jeśli zostanę wylosowana za pierwszym podejściem, to chętnie odstąpię to swoje szczęście innej osobie.
    Pozdrawiam ciepło i czekam na wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  124. o jaka kolejka ale nie dziwi mnie to po takie cudowności...dołączam do zabawy i poproszę kolczyki nr1...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  125. Ażurowe jajo i satusz... oczywiście się zgłaszam i zapraszam do siebie na jajo karczochowe :) Pozdrawiam
    A kolczyki... trudny wybór, ale pierwsze są w moich kolorach, więc te długaśne.

    OdpowiedzUsuń
  126. A mnie podobają się obie pary choć te pierwsze ciut cudniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Świetne kolczyki, wybrałabym mniejsze:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  128. Śliczności nad ślicznościami, boskie są te dłuuugaśne kolczyki. Ustawiam się w kolejeczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  129. ostatnio tak strasznie jaja poszły w góre że aż strach! więc sie nie dziw że aż tylu chętnych u Ciebie :D
    ja też sie zapisuje :D na te dłuuugie kolczyczki :D

    OdpowiedzUsuń
  130. Kolejka długa, więc czekam cierpliwie ... na kolczyki minimalistyczne :)

    http://galeria61.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  131. O żesz ty :) jak z jajem to ja natychmiast staje ! w kolejce ma się rozumieć :)
    Nie wiem czy mam szanse ponieważ bardzo niedawno po raz pierwszy tu trafiłam, a szkoda :)Lecz kto nie ryzykuje ... może jednak się uda bo pragnienie na kolczyki z motywami różu czy fioletu mam ogromne :) A jajo cudne i też mam pragnienie jak na nie patrzę :) Pozdrawiam i wszystkim życzę miłej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  132. Cudowności, cudowności. Brak słów. Czy można nieśmiało się zapisać.
    Pozdrawiam
    joannazj@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  133. Ja bym poprosiła kolczyki nr 2 jeśli mi się poszczęści :)
    Kocham kolczyki, sutaszowe są absolutnie piękne, a jeszcze żadnych nie mam :)

    Ja też w "konkursie" nie dodawałam żadnych warunków typu "dodać do obserwowanych", strasznie mnie to denerwuje - jak ktoś chce, to obserwuje, i tyle. A jak nie to co, na siłę będę fanów zbierać? Swoją drogą jeśli interesuje Cię książka "Top modelka" to zapraszam do siebie, można się zapisywać do jutra :)

    Banerek będzie za chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  134. Cuda, cudeńki, jeszcze takich kolczyków w swych niemałych zbiorach nie mam :) a nie ukrywam, że byłoby mi bardzo przyjemnie takie ciekawe i niewątpliwie oryginalne kolczyki ponosić, np w Wielkanoc :)pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do mnie http://kotlewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  135. Zapisuje się na Twoje Candy i staję w kolejce po prezenty ...
    Wszystkie Gifty są bardzo ładne więc jeżeli wygram to zdaję się na Twój gust... :)
    Jeżeli wybierzesz któreś kolczyki to moja dziewczyna się na pewno ucieszy :)
    Pozdrawiam...
    http://tribal-decoupage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  136. Ciężki orzech do zgryzienia to twoje candy, aż nei wiadomo na co się zdecydować, skuszę się chyba jednak na I parę kolczyków, moje kolory, cudowny wzór. :) Banerek ląduje u mnie, miłoby było zobaczyć tam i kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  137. hmmm ale jaja! Twoje ażurowe ale i też te prawne ;) a mogę prosić jakiś namiar prawny? artykuł, paragraf? ja też teraz organizuję loterię,hmmm... ;/
    ale w Twoim konkursie chętnie wezmę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  138. ja też! ja też! też bym chciała takie kolczyki szare albo drugie..wszystko jedno! bardzo fajna zabawa i sama może kiedyś też taką u siebie wyprawię! moje wyroby może nie tak piękne ale zawsze cieszą oko! czy mi się uda dodac linka do siebie ...nie wiem zobaczę...uczę się :)))
    pozdrawiam i kojejkę podtrzymuję

    OdpowiedzUsuń
  139. Mi się marzą dłuuuugaśne jak ta kolejka wpisów. Piękne wszystko więc się piszę. Nie mam jeszcze bloga więc na FB

    OdpowiedzUsuń
  140. Ustawiam sie w tej długiej kolejce ,umiem robić różne rzeczy ale takie jajo marzy mi się od dawna jest przepiękne,biżuterię uwielbiam i twoje kolczyki sprawiły by mi duzo radośći,no ale chętnych dużo ....a może mi się poszczęści,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  141. Sama jestem hafciareczką i uwielbiam wszystkie jego odsłony. Niestety sutasz jest dla mnie niezgłębioną tajemnicą, podziwianą jedynie przez monitor komputera (o koronkowym jaju nie wspominając :)).
    Jakbym miała szczęście to wybrałabym kolczyki nr 2, klasyczne i oszczędne w formie z ognistą czerwienią kamieni.

    OdpowiedzUsuń
  142. Piękne jajo i cudne kolczyki,trudny wybór.ale wolę krótsze to te z granatem.Pozdrawiam mari http://mari-sweetcarrot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  143. Boziu kochany jaka koleja!!!
    Jajo robiłam tyle razy i zawsze coś mi pęka:( jak ja chciałabym mieć takie cudne jajo!
    kolczyki też, ale czy to nie wszystko jedno które skoro obydwie pary są piękne?!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  144. Jajko, jajeczko, cudne ażurkowe,
    Me rączki złapać Cię gotowe.
    Lecz jeśli nie zechcesz być li moje,
    To spróbuje złapać kolczyki rubinkowe :)

    A żeby Ci Anyu za zabawę podziękować
    Udział w moim rozdaniu chcę Ci ofiarować :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na solne rozdanie :)
    Trojanda

    OdpowiedzUsuń
  145. Przepiękne kolczyki sutaszowe! Sama nie posiadam takich zdolności, a przede wszystkim cierpliwości, dlatego chętnie przygarnę kolczyki. Obydwie pary przepiękne - nie jest łatwo się zdecydować, ale wybiorę te z czerwonymi elementami!
    pozdrawiam i zapraszam też na Candy do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  146. Śliczna ,zawsze podziwiałam te pisanki:) Piękna:) Zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  147. Mam urodzinki 1 kwietnia. Twoje candy byłoby wymarzonym prezentem urodzinowym. Zatem staję do kolejki:)
    zylka@poczta.fm
    Pozdrawiam
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  148. Wow! Cudowne ażurki...Przymierzam się do nich juz jakiś czas, ale...nie wierzę, że mi się uda, toteż ustawiam się grzecznie w tym dłuuuugim ogonku, który świadczy o Twoim wielkim talencie. Dostać takie cuda, to marzenie :) Sutasz nawet udało mi się zacząć ;) Ale ja chyba w innej technice pozostanę, a sutaszki będę podziwiać z daleka, chyba, że szczęście choć raz się do mnie uśmiechnie i...minimalistyczne sutasze przylecą do mnie...
    Podziwiam Cię za Twoje prace, wszystkie!
    agasz-g@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  149. no i znowu pod górkę :-( bloga nie mam, obserwuję od niedawna i przez przypadek, bo zobaczyłam Twoje jaja u ........ Litwinek :-D zakochałam się w nich,od pierwszego wejrzenia, potem koleżanka podrzuciła link do Twoich innych prac, i zakochałam się w kolczykach z piórkami.Wielki ukłon za kunszt i pomysły , a teraz lecę udostępnić na facebooku, chociaż znając moje szczęście :-(
    POzdrawiam serdecznie Aśka

    OdpowiedzUsuń
  150. ażureczki na jajeczkach
    to cudowna koroneczka,
    niechaj przywołają wiosnę
    choć na święta Wielkanocne!! :)

    no właśnie bo u nas w Lublinie to dzisiaj śnieg padał ;(( bawiąc się w poetkę pozdrawiam, zgłaszam się i czekam niecierpliwie na wyniki i wiosnę :)

    banerek na blogu oczywiście dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  151. Dwie "sily" dzialaja przeciw mnie w tym konkursie: urodzilam sie 13-go i moja Mama tez...Szansa na wygranie jest znikoma, ale...
    zapisuje sie pomimo wszystko, majac nadzieje,
    ze chociaz kolczyki ( te SZARE-CUDNE !!!!)bede miala zaszczyt nazwac "swoimi".
    Moc serdecznosci !

    OdpowiedzUsuń
  152. Kolczyki z kianitami są bajeczne - są moim marzeniem:-)
    Podziwiam i pozdrawiam,
    jola.kufel@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  153. Szaraczki nieboraczki mogłyby trafić w moje wiewiórcze łapki :) jajkiem też się z chęcią zaopiekuję choć wyznam szczerze, że w swe szczęście rzadko wierzę. Uśmiecham się jednak do losu (i Ciebie oczywiście) licząc, że a nóż łyżeczka mi się uda zgarnąć to i owo.

    OdpowiedzUsuń
  154. Ania, nie wiem jak pisać w języku polskim (przepraszam za błędy). Ale wszystko jest dobrze w mowie i zrozumiałe. Właśnie zafascynowany swoim pięknym jaj filigranowych. Naprawdę chcę wziąć udział w "Candy z. jajem". Kreatywne Ci sukces i wiosna inspiracji. Z pozdrowieniami z miasta Grodna (Białoruś). Olga.
    Nigdy nie wygrał podobne "kawałki". Ale tu jest link do postu na moim blogu: http://www.liveinternet.ru/users/shepolga/post210193978//

    OdpowiedzUsuń
  155. aaaaaależ kolejka :). Drugie kolczyki są super więc po nie się ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  156. Faktycznie kolejka długa ale nie ma co się dziwić, wypasione rzeczy:)Zapisuje się.
    http://tribal-decoupage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  157. oj, chyba zapisałem się drugi raz, przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  158. najpierw dodała do obserwowanych bo zobaczyłam Twoje prace a potem znalazłam konkurs:p Z chęcią przygarnę jajko albo kolczyki , a teraz lecę oglądać resztę Twoich prac i robić sobie gorącą czekoladę do towarzystwa

    OdpowiedzUsuń
  159. Z ochotą przyłączam się do zabawy, ze wskazaniem na minimalistyczną parę nr 2, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  160. Pisanki nie są do jedzenia, z pisanek się wyklują świąteczne życzenia, z tej na pewno wiele życzeń się spełni bo jest cudna. Zapisuję się na nią, choć wiem że konkurencja ogromna. Podrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  161. Z przyjemnością zaopiekowałabym się tym jajem - wprawdzie podziurawione ;-)i kurczęcia nijakiego nie będzie, to te dziurzyska bardzo przypominają mi moją pierwszą miłość - haft richelieu...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  162. Pisanki nie są do jedzenia, z pisanek się wyklują świąteczne życzenia, z tej na pewno wiele życzeń się spełni bo jest cudna. Zapisuję się na nią, choć wiem że konkurencja ogromna. Podrawiam ;)

    http://www.facebook.com/media/set/?set=a.346098835442276.102124.100001264882349&type=3

    To wyżej to moje tylko mi się nie zalogowało na konto Google :)

    OdpowiedzUsuń
  163. Z ochotą ustawię się w ogonku
    bo dałam się oczarować jajecznej zabawie, choć nie rymuję (prawie) :DDD

    Pozdrawiam serdecznie, info już umieściłam: KLIK TUTAJ

    Zapraszam również do mnie, na pierwsze w tym roku  CANDY DWOJAKIE

    OdpowiedzUsuń
  164. WOW! jajo boskie, przepiękne, prześliczne, przecudowne, i bardzo chciałabym takie mieć, także staję grzecznie w kolejce i tupię nóżkami...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  165. i ja sie zapisuje na te drugie minimalistyczne
    a jajo to dzieło
    delikatne i piekne
    zazdroszczę talentu

    OdpowiedzUsuń
  166. Zapisuję się .;) ślicznee jajoo.;)
    Jeśli chodzi o kolczyki to te siwe .;)

    OdpowiedzUsuń
  167. Cudowne te kolczyki. Niezłe jaja wyszły z tą loterią lub konkursem. Grunt to fajna zabawa w miłej atmosferze. Jeśli dopisze mi szczęście to poproszę wersję mini. Pozdrawiam Małgosia http://www.pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  168. Wybieram wersję minimalistyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  169. Super pomysł z tym "JAJEM", ale jak tu wytłumaczyć córce (9 latka) o co chodzi z tym jajem i jak ono chodzi...
    Pomysł => NIESPODZIANKA
    ps.miłych czarów 1 kwietnia

    OdpowiedzUsuń
  170. Wszystko takie cudne!!!Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  171. Ale sliczne jajo !!! ładnie by ozdobiło mój wielkanocny stół :-))) a kolczyki ... jedyneczki to mój typ :-)
    www.kasiajewellery.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  172. Aniu,umykaja mi ostatnio nowosci blogowe ... Dopiro teraz natknelam sie na twoj konkurs a o dyskusji na temat loterii to pojecia nie mialam!!!

    W kazdym razie wiesz ze uwielbiam Twoj blog!!! Twoje dziela sa wspaniale i niepowtarzalne. Z przyjemnoscia sprobuje szczescia zeby takowe otrzymac :) Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  173. myślałam,że te krewetki też wchodzą w skład nagrody:D jajko jest zachwycające,podziwiam i na patrzeć się nie mogę. a kolczyki zdecydowanie wolałabym niebieskie. pozdrawiam.Lidzia

    OdpowiedzUsuń
  174. Ja też obejrzałam i wszystko mi się podoba,jestem zachwycona . podobają mi się kolczyki te najmniejsze ale zapisuję się na jajko.Jajko jest super.

    OdpowiedzUsuń
  175. Przepiękne cukierasy! oczywiście zapisuję się w kolejce, chociaż chętnych jest sporo!
    Te długaśne, piękne kolczyki nr1 są bardzo w moim stylu! ale wszystkie prezenty są śliczne!a jajko to już w ogóle! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  176. Cukieracy wyśmienite przygotowałaś, więc ustawiam się w kolejce i trzymam kciuki, że mi się powiedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  177. Marzą mi sie takie kolczyki..jesli ich u Ciebie nie wygram , bedę musiała je zrobić sama, a tego niestety nie potrafię..ale obiecuje ,ze jesli szczescie będzie mi sprzyjać i twoje staną sie moimi..spróbuję, choćby po to, by kogoś innego nimi obdarować:) Motywacja jest, więć zapisuję sie do kolejeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  178. Pomarzyć dobra rzecz... więc ja marzę o jajku, którego moje ręce nie są już w stanie zrobić, drżą bowiem od ... czy muszę tłumaczyć, lub o minimalistycznych kolczykach, niestety nie wszystko umiem zrobić;-)

    OdpowiedzUsuń
  179. Pani AnyU :) do oczu najbardziej pasuje mi szary :) Dzielnie pracuję w/g Pani wskazówek nad wydmuszką. A, że 1 kwietnie nie jest moim najlepszym dniem, zadowolę się przepisem na krewetki, bo cudnie wyglądają :) Życzę dużo weny twórczej i miłości w sercu :)K.

    OdpowiedzUsuń
  180. Słoneczne pozdrowienia z Grecji!
    Mamy Afinovke dojrzałych pomarańczy zachodzącego słońca przez okno ...
    I masz?
    Nie?
    Drogi Anne, Twój "Candy" - super!
    Bardzo trudno jest dokonać wyboru ...
    Kolczyki bardzo oryginalne i piękne ...
    Jednak jajko! Nie widziałem taki cud kiedykolwiek ...
    Wybieram "Candy" z delikatnym Wielkanocnego jajka ":-)
    Załóżmy, że jestem szczęśliwy, że taki cud na Wielkanoc :-)
    Posyłam Ci nasz słony morską bryzę i ... pomarańczowy niedz
    są dojrzałe na drzewie za moim oknem w Afinovke :-)
    Złap je! :-)
    Przyjdź do mojego blogodomik Gem:
    http://fotiouolga-olga.blogspot.com/
    Twój Olga, Ateny, Grecja

    OdpowiedzUsuń
  181. Przeraził mnie nieco Twój dopisek w notce, bo sama chciałabym w wakacje zorganizować w końcu Candy.
    Zgłaszam się w takim razie do 'konkursu' polując na pierwsze kolce ;)
    (a tak zupełnie nawiasem mówiąc - może wrzuciłabyś przepis na swoje 'słodkości'? Wyglądają zacnie ;) )

    OdpowiedzUsuń
  182. Ech... gdybym w takich kolczykach poszła na rodzinny obiad do teściów,to szwagierce oko by zbielało :D ustawiam się pokornie i czekam na wyniki...

    OdpowiedzUsuń
  183. Podpinam się i ja. Cudne kolczyki. Jak można wybierać to najbardziej podoba mi się wersja minimalistyczna.

    OdpowiedzUsuń
  184. Zapisawszy się właśnie na candy ups konkurs cierpliwie czekam na wybranie zwycięzcy:)
    Notka pod koniec przerażająca, uuuu... grozą powiało... ale swoją drogą niedługo będą przepisy czy wodę w toalecie można spuścić
    (chyba przesadziłam:))
    A kolczyki w razie "w" długie pierwsze poproszę:)

    OdpowiedzUsuń
  185. Nooo wśród tylu chętnych szanse raczej marne :D ale co mi tam! postoję i popatrzę, może coś z tego wyjdzie ;) kolczyki z kianitami są bossssskie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  186. Ja marzyłam o takich kolczykach od dwóch lat ale widzę, że walka o nagrodę będzie trudna, no cóż sama za siebie trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  187. zgłaszam się choć pewnie nie mam szans ;) nagroda cud miód i orzeszki :D obserwuje bo warto :)

    OdpowiedzUsuń
  188. Oj, długa kolejka, długa....Ze względu na iście wysokie progi, chciałabym zapisać się jedynie "na jajo"...ono mnie w pełni usatysfakcjonuje...ba, będę niezmiernie szczęśliwa i zaszczycona...co tu dużo pisać ;-) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  189. No "cukieraski" wysmienite. Jajo majstersztyk!!!! A kolczyki to wogole brak mi slow zeby swoj podziw wyrazic!!!!!!
    W kolejeczce staje i grzecznie bede czekac na usmiech losu!
    Pozdrawiam Beata
    betinka76@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  190. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy:) Niesamowite cudowności u Ciebie do wygrania.
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  191. dopiero trafilam na Twój blog, jak to bywa przypadkiem, i chetnie zapisze sie na kolczyki w wersji minimalnej..Pozdrawiam - piękne prace

    OdpowiedzUsuń
  192. Witam

    I ja chętnie podepnę pod tą długaśną kolejkę.

    pozdrawiam
    www.treelamps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  193. Jejć, bardzo bym chciała, każdej nocy w nich spała. W tych kolczykach oczywiście, o dniu nie wspomnę bo to się rozumie i nie rymuje.

    OdpowiedzUsuń