Who is watching me... :)

poniedziałek, 2 stycznia 2012

no dobra.... ;)

 ...już nie straszę tasaczkiem !;) Mam nadzieję że moje zjadliwe poczucie humoru nikogo nie uraziło?! :) Mniemam że jednak nie, bo komentarze życzliwe i życzenia świąteczne dostałam serdeczne!:) Pięknie dziękuję! :*
 Zgodnie z zajawką - "nowe" przyszło: kwiatowo-sutaszowo-frywolitkowe i w całej rozciągłości wygląda tak oto:




Moja propozycja to - przestrzenne kwiaty z tafty ułożone tak że tworzą ponad pół naszyjnika, następnie sutaszowe "ramię"(takie na bogato myślę, dość okazałe i efektowne) - wszystko wyszywane i zdobione koronką frywolitkową. Ciekawa jestem czy przypadnie Wam do gustu kolejna wersja "potwora"?!;) Czyli następny twór pt. :"kombinejszyn pańcia" vel : "Flower power!" ;) 
Wszystkie dobrego w Nowym Roku!:)))


58 komentarzy:

  1. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
    Jakie to śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały i dostojny. Prawdziwe dzieło sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny naszyjnik! Mieszanka technik wygląda super! Zdaje się, że pięknie będzie się prezentował ze skromną szarą sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW!!! Ania to jest to! Przepiękny! Niesamowity!
    Buziaki na Nowy Rok:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycające dzieło! Jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowe jest bombmowe! Kopara opada do samej ziemi i nie chce wrócić na miejsce...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny :D Fajna asymetria i tyle detali - będzie świetną ozdobą do prostej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o łoł to dzieło sztuki!!!! cudowny naszyjnik!! i w ślicznie skomponowanych kolorach!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny!!! Gratuluję!!! Cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słów mi brakło (a mąż mój świadkiem, że u mnie to niezwykłe). Coś wspanialego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzdychnę jeszcze raz...eeeech... CUDIO!!!
    Aniu, życzę Ci abyś w Nowym Roku stworzyła jeszcze wiele takich rarytasów:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są te połączenia różnych technik w Twoim wydaniu. I asymetria super!
    Pozdr. w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  13. No nie wiem co napisac...chyba tylko WOW! :) Znakomite :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wauuuuu, un trabajo brillante, preciosísimo!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna praca! W sam raz na wielkie wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny! tylko kurczę, do czego by go nałożyć...?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale sliczny ...i te kolorki...

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu, Ty chyba żartujesz?! Że to ma się podobać!!! Nooo. kobieto, przesadziłaś!!! ;-) Połączenie tych technik dało po prostu mega-cudo!!! Więcej takich poproszę z Nowym Rokiem :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny potwór, mi się podoba, piękna praca;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anusia, brak mi słów - takie cudo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Padłam:-))))

    OdpowiedzUsuń
  21. zatkało mnie... nie wiem co napisać :) Toż to prawdziwa bomba arcydziełowa hi hi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pierwsze co mi się nasunęło na usta to (za przeproszeniem)"o kuźwa ale to jest zajebiste". Powiem Tobie szczerze,że takiego cuda jeszcze nie widziałam i tak,jak nie przepadam za biżuterią to tutaj bym się przełamała bez dwóch zdań.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie taki potwór straszny...:) Podziwiam z ogrom pracy i mega efekt! Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  24. przecudny naszyjnik, aż dech zapiera...

    OdpowiedzUsuń
  25. niebiańsko piękne!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudo jakiego jeszcze nie widziałam.
    Moje wielkie marzenie to nauczyć się takie tworzyć, rok się dopiero zaczyna, może się uda:)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne połączenie różnych technik, genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. To jest piękne. Stworzyłaś coś niesamowitego, własnego, niepowtarzalnego - marzenie każdej osoby, która coś tworzy w biżuteryjnym świecie. Tobie się udało je spełnić.

    OdpowiedzUsuń
  29. O Matko ...Jest absolutnie piękny !

    OdpowiedzUsuń
  30. Marzenie :) Wszystkiego najlepszego o czym tylko zamarzysz w Nowym 2012 Roku - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. padam... niesamowite... jestes po prostu niepowtarzalnie genialna!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu niedługo zaczniesz łączyć wszystkie możliwe dziedziny rękodzielnicze :D naszyjnik jest.. no... brak mi słów! BOSKI!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Nice!
    Congratulations!!

    *˛˚ღ •˚ ˚˚ ✰* ★
    ˚. ★ *˛ ˚♥* ✰
    ╔═════════ ೋღ❤ღೋ ══════════╗
    ║*˚♥˛˚ღ •˚ ˚˚ ✰* ★
    ║░ٌٌٌF░ٌٌٌE░ٌٌٌL░ٌٌٌI░ٌٌٌZ ░ٌٌٌ░ٌٌٌA░ٌٌٌÑ░ٌٌٌO░ٌٌٌ░ٌٌٌ N░ٌٌٌU░ٌٌٌE░ٌٌٌV░ٌٌٌO!░
    ╚═════════ ೋღ❤ღೋ ══════════╝
    *˛˚ღ •˚ ˚˚ ✰* ★
    ˚. ★ *˛ ˚♥* ✰

    OdpowiedzUsuń
  34. BOSKI !!!a kolory ... mistrzostwo ŚWIATA 1!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Łał, przepiękny, naprawdę na bogato!

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny, jestem pod dużym wrażeniem!!! Jak widać nie tylko ja wpadłam w zachwyt, na widok tego arcydzieła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow. dech mi zaparło!!!!!!!!!!!!! Niezwykle oryginalny, piękny, boski..... wow...... i te kolorki!!!!!!!!! CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  38. TO co zrobiłaś jest zjawiskowo piękne nawet ten tasak mnie nie odstraszył.Pozdrawiam i życzę wiele radości i chwil do tworzenia takich cudeniek

    OdpowiedzUsuń
  39. Jesuuuuu, to piękne jest! Zakochałam się w tym naszyjniku!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Aniu, dawno tu nie zaglądałam , a teraz z trudem podnoszę szczenę z blatu. Pięknie tu U Ciebie.
    Ta kolia jest przepiękna i te kolory- CUDO
    Samych pięknych pomysłów w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  41. normalnie mnie zatkało.... Wystarczy ubrać sam naszyjnik wszytko inne jest zbędne :)

    OdpowiedzUsuń
  42. GENIUSZ Z CIEBIE, ANIU!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Anusia powiem to tak, to wygląda jak milion dolarów !!! to jest poprostu piękne i rzeczywiście prosta czarna albo szara sukienka i szał by night :) Kolory, wykonanie, pomysł REWELACJA !!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Aniu wspaniały naszyjnik!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  45. O_o !!! Tylko tyle jestem w stanie póki co wykrztusić...

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękny naszyjnik, świetnie dobrane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Miałam napisać, jak pięknie łączysz rozmaite techniki i jakie cuda z nich powstają, ale chyba już nie muszę ;)

    Pozdrawiam Ola
    http://aleksandrawalczakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. jestem wprost oszołomiona tym naszyjnikiem, niesamowity...

    OdpowiedzUsuń
  49. OMG!!!
    Zachwycam się sutaszem od pewnego czasu, ale to co Ty tworzysz i Twoje połączenia z innymi technikami po prostu powalają na kolana!!!
    A ten naszyjnik normalnie jest eksplozją piękna! WIELKIE WOW!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepiękny, aż dech zapiera z wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń