Who is watching me... :)

wtorek, 24 stycznia 2012

czarny zamiast...

Przedstawiam naszyjnik w czerni, który powstał zamiast... 
Zamiast białego, ślubnego, nad którym pracowałam w błogiej nieświadomości, że śliczne kwiaty, które uszyłam do kompletu,nie współgrają kompletnie odcieniem z sutaszem. P.s "biały" - odłożony na czas bliżej nieokreślony - zdobycie tkaniny "ton w ton", brrr, chyba niemożliwe ("obleciane mam " sklepy w promieniu 70km).

 Następne "zamiast" - projekt "cósia na skórze" - Ojjjjj brzydactwo wyszło niemożliweeeee!!!!! Czasu poświęciłam owemu, szyłam, kułam paluchy i klapa... ;) Nic  to, następne doświadczenie za mną, pomysł jest , może kiedyś doczeka się "przyzwoitej" realizacji!;)
Następnie próba wykonania "najzwyklejszych, po Bożemu" kolczyków. No i??? kurcze, nie potrafię... Jakoś nie trzymają się mnie ostatnio "normalne", jeno dziwolągi. ;) A że u mnie "mus", to nie "mus" właśnie, nie będzie "normalnych "kolców póki co!;)


I jeszcze z innej beczki- "tlidowską" jedną popełniłam w międzyczasie. :) 
Zatem do czerni wracając - naszyjnik troszkę układający się"w szpic", zapinany z przodu pod kwiatem. Kwiaty z pięknego, matowego naturalnego jedwabiu, zdobione frywolitką ,sutasz - forma na całej długości - fantazję puściłam i poszło... ;)
p.s. nie mam pojęcia dlaczego tekst przestawia mi się z większego na mniejszy , sory bardzo. ;)







 Pozdrawiam wszystkie osoby odwiedzające i pozostawiające słówko - dzięki! :)) Do Miłego!:) 

33 komentarze:

  1. Piękne wszystkie! ale to wiesz ;)

    a co do białego naszyjnika to mi się wydaje, że musiałabyś poszukać innego materiału niż satyna, jakiś matowy biały na pewno lepiej by wyglądał niż ta świecąca (jak wiadomo co ;) ) satyna.. może jedwab?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadza się!:) Szukam matowego jedwabiu - ta satyna jest "za chłodna" w odcieniu, z kolei jedwab który widziałam, żółty przy sutaszu. Będzie problem,mam świadomość. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyglądam się Twoim cudeńkom już bardzo długo ,patrzę i podziwiam.
      Powiem Ci moja droga że ja jedwabiu matowego bez żadnych wzorów szukam już dobre 3 miesiące...i nic-same esy floresy albo wyciskane wzory.
      Ja bym do tego białego naszyjnika lekko popielaty kwiatuszek zrobiła albo ecru.
      Śliczne tworzysz naszyjniki.Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Aniu Czrna dma poprostu czadzior !!!!!!!!!!!!!!!
    Ale cudo zrobiłaś !!!!!!!!!!!!!!!!
    Jesteś niesamowita !!!!!!!!!!!!!!
    Buziaki Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. NASZYJNIK POWALAJĄCY !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszyjnik piekny i bardzo efektowny

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu Kochana!!!
    Napisze brutalnie: PRZESTAN SIE CZEPIAC, KOBIETO!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Twoje bizucudenka sa sliczne, wykonane z sercem i klasa, duzym wyczuciem i dbaloscia o detale i W I E M co pisze!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ten bialy.....juz go widze, lub co najmniej podejrzewam, jaki bedzie....
    Buziaki Kochana!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiscie czarny......czarny jest the best. The best na teraz, bo nie wiem, CZYM podetniesz mnie w kolanach nastepnym razem?!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, piękny, piękny. Połączenia sutaszu, frywolitki i kwiatów materiałowych powalają:)
    Mi ten biały kwiatek ze zdjęcia pasuje, współgra z perłami:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam czarna biżuterię- to kalsyka nad klasykami- super ci wyszedł! a za biały trzymam kciuki, na pewnio w końcu coś znajdziesz.♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zachwycona, arcydzieło,
    biały też byłby śliczny, na pewno przyćmiłby swoją urodą każdą suknię :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ale wspaniały naszyjnik!!!!! CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny naszyjnik, suuuuupeeeeeer

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu jest piękny!!! Na myśl przychodzi mi secesja - idealnie wtopił by się w ten styl i epokę! Dodam wyjątkową epokę:-))))
    Podziwiam i podziwiam:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Impresionantes trabajos!!!!!!mil felicidades

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach...gdyby każdy "dziwoląg" chciał wyglądać tak jak Twoje cudne dzieła to nie robiłabym nic innego tylko same "dziwolągi" :) Ale widocznie masz na nie patent. Pozostaje mi wpadać tu oczy nacieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś po prostu artystką!!!!
    Ten czarny jest cudny, niepowtarzalny!
    A co do białego to wierzę że będziesz uparta i mimo trudności to go skończysz, i już nie mogę się doczekać efektu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie mam... no nie mam slów, które by mogly wyrazic mój podziw... no kurcze nie znajde... rewelacja... A tak na marginesie...: czy Ty sama Twoje dziela nosisz? Pozdrawiam baaaardzo serdecznie i czekam na nowosci!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szewc bez butów chodzi,czyli w moim przypadku - biżuteria "na mnie" noszona sporadycznie. Ostatnio nawet w jedne kolce się "odstroiłam" na wycieczkę" i już w samochodzie zdjęłam z uszu, bo mi ciążyły. No się przejechały kolczyki śliczne w mojej torebce... ;)
      Pozdrawiam serdecznie !:)

      Usuń
  18. kocham czarny:)))) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Naszyjnik jest niesamowity!
    Za znalezienie białego jak biały ;-) trzymam kciuki.
    Anielica - baletnica - cudowna!
    A "cóś na skórze" dla mnie wygląda jak pawi ogon :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu kolejny raz mnie zadziwiasz, zaskakujesz... czuję się maleńka i w ogóle... CUDA tworzysz!!!
    Może biel tkaniny przytłumi delikatne podfarbownie brzegów płatków, co prawda nie przychodzi mi na myśl konkretny kolor, ale wierzę w Twoją kreatywność:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ niezwykły rozmach! Przepiękny naszyjnik. Drapieżny!

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu mnie jak zwykle po wejściu do Ciebie dech zapiera!!!same cuda!!!Jestes genialna :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Anka przyznaj się ściągnęłaś z Chin jakąś siłę roboczą przyuczyłaś do zawodu i trzaskasz takie cudeńka! I to tak szybko, jak Ty to robisz? Czarny naszyjnik BOSKI!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha,Lara krasnoludki zwabiam do pomocy jak się da. ;)

      Usuń
  24. Jesteś na prawdę bardzo utalentowana, masz nieamowite pomysły <3 Ile zazwyczaj czasu poświęcasz na jedną taką biżu ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Zachwycające prace. Bardzo wszechstronna jesteś. Pisanki przepiękne, kolczyki też śliczne a tildę uwielbiam w każdej formie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ piękny ten czarny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  27. a propo's tej laleczki - jeśli takie cuda robisz w "międzyczasie", to jestem pełen podziwu!

    OdpowiedzUsuń