Who is watching me... :)

poniedziałek, 12 grudnia 2011

ciocia Frankenstein... ;)

ciocia Frankenstein to ja!!!;)
"Miszczu" od potworów wszelkiej maści!!!
Pierzaste, koronkowe, "surowo-kamienne" oraz nowość: "futrzate" ...
Następne dwa "potfffory" wyszły spod mych rąk.
Proszę się nie śmiać, ja kombinator jestem i już! Nawet jak jednej techniki się  jako tako trzymam, to muszę modyfikować, zmieniać, dorabiać, przerabiać.
W ramach ciągłego eksperymentowania dziś :
nr1- wisior w miarę "normalny", ale potwora strasznaaa z niegoooo ojjjj!;)))
nr2- twór futrzasto-sutaszowy na szyjkę ociepalczek, niby kołnierz, niby etolka, bo ja obok piór i skór, futra kocham namiętnie również. Hmmmm... 







Do Miłego - Buźka!:)))

46 komentarzy:

  1. Piękne oba, ale wisior jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace!! Nieodmiennie zachwyca mnie twoje łączenie sutaszu z frywolitką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Etola jest świetna! Fantastyczny pomysł na ożywienie nudnego dodatku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kiciuś, genialny pomysł idelany do małej czarnej na sylwestra;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne prace, ale wisior jest niesamowity :) aztecka bogini :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Etola jest po prostu boska. Dla prawdziwie Boskiej - elegantki a la lata 20-30-te! Cudna!
    Wisior - totem - tajemniczy:-))).
    I chyba poszły w ruch kamyczki z giełdy?;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twór futrzasto- sutaszowy pożarł serce me;D

    OdpowiedzUsuń
  8. sutasz w Twoim wykonaniu powala na kolana. Cudny naszyjnik!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie tam potfffory???
    Etola jest zachwycająca!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. oooo jaki piękny futrzany biżut!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest przepiękne !! nie wiem ,który ładniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Futerko cudowne

    OdpowiedzUsuń
  13. kolory pierwszego wisiora sa genialne,ale futerko to mistrzostwo,przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę się napatrzeć na cuda które tworzysz! Futerko ozdobione pięknie,a forma wisiora jest super jak i kolory!

    OdpowiedzUsuń
  15. ocieplacz! ja chce taki ocieplacz pod choinkę!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Twoje eksperymenty! Sama się zastanawiałam nad brochą z podstawą futrzastą, ale żal mi było pociąć kołnierz - teraz będę się zastanawiać czy nie machnąć podobnego "ocieplacza" - genialnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cuuuuuda! Etola jest piekna - taka retro :) A wisior bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O rany! Same cuda przedświateczne."Nienawidzę" Cię za ten Twój talent do tworzenia tak cudownych rzeczy :D :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana twórcza Ciociu ;-)
    Prace wspaniałe i bardzo pomysłowe !!!
    Kołnierz - otulacz jak dla Anny Kareniny ;-) bardzo elegancki !!!!!!!!
    Buziaki Kochana !!!
    p.s. coś już próbowałam i tymbardziej podziwiam kunszt Twojej pracy ...nie wiem czy jestem aż tak cierpliwa ???
    A

    OdpowiedzUsuń
  20. super pomysl z tym ocieplaczem :) piekne wszystko

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW!!! więcej nie powiem, bo mnie zatkało z wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Droga "ciociu"! Rozłożyłaś mnie na łopatki, zwłaszcza tym dodatkiem do "futra", BOMBA pomysł!! :)) Podziwiam niezmiernie :)) Kochana, buziaki ogromne w niedoczasie przedświątecznym ślę!! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Realmente tienes una mano maestra para estas cosas. Mis felicitaciones, son preciosísimos!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękności :) wisior przepiękny :) ale futrzak bije wszystko! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. o matko! ale cuda!... nie moge sie napatrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  26. …....... /)
    ……... ( , )
    ….….|░░░|
    ……..|░░░|☆ Feliz _(♥)_
    …..@|░░░|¸.¤“˜¨Navidad.
    .¨˜“¤|░░ഐ¤ª@“˜¨¨y
    …¨˜“გª¤.¸::¸.¤ª☆“˜¨¨Año Nuevo.
    …¤¸*¸.¤ª“˜@¨¨¨***2012****.
    *♥*.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wisior cudowny, nie mam pojęcia jak można takie cuda frywolitkowe zrobić czółenkiem :) Etola jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  28. To jest wszystko przecudne, przepiękne a do tego precyzyjna robota.Podziwiam kunszt!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu wszystkie "potwory" w twoim wykonaniu sa nieziemsko piekne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolejne cudo... Świetnie "ubrałaś" to kółeczko :)
    A niech "Miszczu" kiedyś stworzy jakąś "potworę" w kolorach w których się lubuję... To padnę na kolana i będę krzyczeć... Chcę to!!! Chcę to!!! Taka będę...o!

    OdpowiedzUsuń
  31. Um Natal cheio de paz
    e que venha 2012 com dias melhores para todos.
    Beijinhos.
    Brasil

    …………()
    …………( )
    ………|░░░|
    ………|░░░|
    ………|░░░|
    ………|░░░|
    °º♫✿ ♪FELIZ
    °º✿ NATAL!!!
    º° ✿♥ ♫° ·.

    OdpowiedzUsuń
  32. Życzę Ci, wytchnienia, spokoju, nadziei, szczęścia i ciepła rodzinnego jakie niesie ze sobą czas Bożego Narodzenia .
    Jasmin

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziekuje:)Tobie i Twoim najblizszym rowniez zycze zdrowych i spokojnych swiat:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Aniu dawno tu u Ciebie nie byłam
    a Ty tu takie cudeńka robisz;)
    Sutasz i frywolitka razem prezentują się rewelacyjnie-wspaniała kombinacja!!!
    Futrzaki-ocieplacze z sutaszem stały się bardzo eleganckie i ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Moim zdaniem świetnie łączysz te techniki.... ale sutasz na futrzastym jest rewelka

    OdpowiedzUsuń
  36. ANYA JESTEM POD OGROMNYM WRAŻENIEM! co projekt to lepszy, przechodzisz samą siebie!!!!!!! Pozostaje mi cichutko pozazdrościć:D

    OdpowiedzUsuń
  37. czyli to futerko naturalne?
    pomysł bomba!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja chce taki kołnierzyk futrzakowy! No takiego połączenia to jeszcze nie widziałam, ale wygląda rewelacyjnie. Świetny pomysł Aniu :)
    A z tej strony mówi dzień dobry Asia ;))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń